حمید 32 ساله، متاهل و کارش پیک موتوری است. روزی 50 هزارتومان در آمد دارد. او با دوستش مسعود 36 ساله، به اتهام سرقت از مزون‌های لباس زنانه در شمال تهران بازداشت شدند. آنها از سوی پلیس شهرری شناسایی و برخی لباس‌های زنانه سرقتی از خانه شان کشف شده است.
کد خبر: ۱۱۷۶۴۲۰

مسعود از نحوه سرقتها بگو؟

یکی از دوستانمان خودش مدتی مزوندار، بود اما ورشکسته شد و به کار خلاف افتاد. او نشانی مزونداران معروف شمال تهران، بخصوص محله قلهک را به ما میداد و همراه ما برای سرقت به آنجا میآمد. ما سهنفری نیمهشب در ورودی مغازهها را تخریب میکردیم و با ورود به آنجا بعداز نیم ساعت لباسهای شب و زنانه گرانقیمت را سرقت میکردیم. گاهی برخی از این لباسها یک تا سه میلیون تومان ارزش مالی داشتند.

مغازهها دوربین نداشت؟

اغلب مغازهها دوربین داشت و تصاویر ورود و خروجمان را ثبت کرده و هر لحظه احتمال میرفت هویتمان لو برود. بنابراین دوربینهای مداربسته را با خودمان همراه لباسهای سرقتی میبردیم.

لباسها را چقدر میفروختید؟

اکثر لباسها چون برند بود، نمیشد براحتی آن را فروخت به همین خاطر به بازارچهها میرفتیم و به مغازهداران که اموال سرقتی میخریدند، میفروختیم. گاهی با جا زدن لباسهای سرقتی بهعنوان دست دوم به قیمت 50 تا صد هزارتومان آن را در خیابان میفروختیم و پولهای بهدست آمده را میان هم تقسیم میکردیم. دوربینها را هم به دستفروشان میفروختیم.

چطور بازداشت شدی؟

من و همدستم در جریان آخرین دزدی، برخی لباسهای سرقتی از مزون را در خودروی پژو 405 گذاشتیم و برای فروش میبردیم که ماموران کلانتری شهرری به ما مشکوک شدند. خودرویمان را توقیف کردند و در بازرسی از آن لباسهای سرقتی را کشف کردند. اول مدعی بودیم که آن را خریدهایم، اما بعد از آنکه برند بودن لباسها لو رفت، مجبور شدیم به سرقتها اعتراف کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها