فرمانده انتظامی شهرستان رزن از نجات جان یک شهروند در حادثه آتش‌سوزی توسط یکی از مأموران نیروی انتظامی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۵۵۲۹
پلیس فداکار جان شهروند گرفتار در حریق را نجات داد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس،محمدباقر سلگی اظهار کرد: در پی اعلام تلفنی شهروندان مبنی بر وقوع یک مورد آتش‌سوزی منزلی در شهر دمق از توابع شهرستان رزن، بلافاصله مأموران به محل اعزام و متوجه آتش‌سوزی طبقات دوم و سوم یک ساختمان سه طبقه شدند که زن صاحب خانه نیز در یکی از طبقات گرفتار شده بود.

وی با بیان اینکه مأمور وظیفه‌شناس پلیس با وجود تلاش آتش‌نشانان حاضر در صحنه، متوجه شد که امکان نجات این زن وجود ندارند ولی با احتمال انفجار و فرو ریختن ساختمان به داخل ساختمان رفت، افزود: این پلیس فداکار پس از جستجو در آتش و تاریکی ناشی از دود غلیظ، خانمی حدوداً 45 ساله را که در آشپزخانه گرفتار شده بود از آتش نجات داده و به بیرون از ساختمان منتقل کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن با اشاره به اینکه چند ثانیه پس از خروج این زن و مأمور وظیفه‌شناس، آشپزخانه این ساختمان دچار انفجار و حریق کامل شد، بیان کرد: در این حادثه مأمور پلیس دچار مسمومیت ناشی از استنشاق دود شد که به صورت سرپایی مداوا شد.

وی گفت: نیروی انتظامی با تمام توان در کنار مردم و پشتیبان آنهاست و از هیچ تلاش و کوششی برای برقراری آرامش شهروندان دریغ نمی‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها