مرد شرور که پس از قتل در قهوه‌خانه به آلمان و ترکیه گریخته و با هویت جعلی زندگی می‌کرد، به اتهام ورود غیرقانونی دستگیر و تحویل پلیس ایران شد. متهم در تحقیقات قصد داشت هویت خود را مخفی کند که راز جنایتش فاش شد.
کد خبر: ۱۱۷۴۲۰۹

به گزارش جامجم، رسیدگی به این پرونده از شامگاه 15 آبان سال 90 و به دنبال گزارش قتل مردی در خیابان فدائیان اسلام در دستور کار پلیس قرار گرفت. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با حضور در محل درگیری در یک قهوه خانه در منطقه فدائیان اسلام دریافتند مقتول طی درگیری با یکی از دوستانش به نام مراد مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و مراد پس از ارتکاب جنایت محل را بسرعت ترک کرده است. با بررسی سوابق مراد مشخص شد، وی از مجرمان سابقهدار در زمینه شرارت و قدرتنمایی با سلاح سرد است که از سوی دستگاه قضایی نیز محکوم به پرداخت دیه شده است .

ماموران در ادامه راهی خانه مراد در فلکه دوم دولتآباد شده و در تحقیق از خانوادهاش دریافتند او بعد از این جنایت فرار کرده است. بررسیها برای شناسایی مخفیگاه متهم ادامه داشت تا اینکه مشخص شد، وی به صورت غیرقانونی و از طریق مرزهای غربی از کشور خارج شده است، به همین خاطر مشخصات او در اختیار پلیس اینترپل قرار گرفت. تحقیقات در این باره ادامه داشت تا اینکه 25 مهر امسال به پلیس اینترپل ایران اعلام شد شخصی به نام سهیل کریمیان به اتهام اقامت غیرقانونی در کشور ترکیه دستگیر شده است. متهم در مرز ماکو تحویل پلیس ایران شد که ماموران با بررسی هویت او دریافتند، هویت سهیل کریمیان جعلی است و نام واقعی او مراد و به اتهام قتل تحت تعقیب است. مراد پس از انتقال به پلیس آگاهی تهران به قتل دوست خود در سال 1390 اعتراف کرد و در خصوص شب جنایت گفت: شب حادثه هر دو نفرمان مست بودیم. با مقتول مشاجره لفظی پیدا کردم و چون در حالت طبیعی قرار نداشتم، با ضربات متعدد چاقو مقتول را از ناحیه شکم و سینه مورد اصابت ضربات متعدد چاقو قرار دادم. مدتی را در خانه دوستانم مخفی بودم تا اینکه پس از تهیه مقداری پول، از طریق مرزهای غربی کشور و به صورت غیرقانونی از کشور خارج شدم. مدت پنج سال به صورت غیرقانونی در کشور آلمان و در داخل کمپ مهاجران زندگی میکردم که به علت درگیری مجبور شدم این کشور را ترک کنم و به ترکیه بروم. در کشور ترکیه با هویت سهیل کریمیان زندگی میکردم تا اینکه به علت اقامت غیرقانونی دستگیر و به پلیس ایران تحویل داده شدم. سرانجام با شناسایی هویت واقعیام توسط پلیس ایران، آنها متوجه شدند به اتهام قتل تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران قرار دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها