زن جوان که با راه اندازی کانال تلگرامی فالگیری با همدستی یک زوج شیاد از اعضای کانالش کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد. همدستانش که برای او طلسم می‌نوشتند هم بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۱۷۳۶۲۳

به گزارش جامجم، روزهای پایانی هفته گذشته، ماموران پلیس فتای استان خراسان رضوی هنگام رصد فضای مجازی متوجه فعالیت زن رمالی دریک کانال تلگرامی شدند. او در زمینه فال تاروت و قهوه فعالیت داشت و ده هزار نفر عضو کانال این زن کلاهبردار بودند. او تحت تعقیب قرار گرفت و سرانجام دو روز پیش رمال 32 ساله در مشهد بازداشت شد. او در بازجویی به افسر تحقیق گفت شوهرم راننده کامیون است و خودم خانه دارم. در یک کانال تلگرامی آموزش رمالی و فال تاروت و قهوه عضو شده و آموزش این کار را دیدم. بعد از یک ماه آموزش خودم کانالی مشابه در تلگرام راه اندازی کردم. فال تاروت و قهوه را تلگرامی میگرفتم. بابت هر فال 60 تا 200هزارتومان از کاربران میگرفتم. کاربرانم از سراسر کشور بودند و از آنها کلاهبرداری میکردم. من به آنها میگفتم معامله برایتان خوب نیست، روز ازدواجتان خوش یوم نیست. این خرید به ضررتان است. روزی 800 نفراز کانالم بازدید کرده و 200 نفرفال میگرفتند.

زن رمال ادامه داد: یک روز زن و مردی عضو کانالم شدند و برایم پیام همکاری دادند. با آنها تماس گرفتم و متوجه شدم زوج هستند و مرد میانسال ده سال است نسخههای بختگشایی و ساخت طلسم و باطل کردن سحر را انجام میدهد. با هم توافق کردیم، من از او طلسمها را میخریدم و برای مشتریانم میفرستادم. با این ترفند مدت هشت ماه کلاهبرداری کردم.

با اعتراف وی، زوجی که با او در ادامه رمالیها و کلاهبرداریها همکاری داشتند نیز بازداشت شدندو به جرایمشان اعتراف کردند. در یک ماه 9 میلیون و 800 هزار تومان به یکی از حسابهای اعضای این باند واریز شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها