جلسه محاکمه زن میانسال که با همدستی دختر و پسرش، پدر خانواده را کشته اند به خاطر اعزام نشدن متهم اصلی از زندان به دادگاه برگزار نشد.
کد خبر: ۱۱۷۳۶۲۲

به گزارش جامجم، رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل و به دنبال گزارش مرگ مشکوک مردی در خانه اش آغاز شد. پسر این مرد به ماموران گفت: در حال بازی با تفنگ شکاری پدرم بودم که ناگهان گلولهای شلیک شد و به پدرم اصابت کرد. سریع با اورژانس تماس گرفتم و درخواست کمک کردم که وقتی امدادگران در محل حاضر شدند، اعلام کردند پدرم فوت کرده است.

در ادامه تحقیقات مشخص شد ادعاهای پسر نوجوان با صحنه حادثه مطابقت ندارد و تحقیقات از اعضای این خانواده ادامه پیدا کرد. بررسیهای پلیسی نیز نشان داد، مقتول با اعضای خانوادهاش اختلاف داشته و احتمال قتل توسط آنها دور از ذهن نیست.

دختر و همسر مقتول تحت بازجویی قرار گرفتند که دختر این مرد به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت: پدرم را کشتم چون مرد بداخلاقی بود و سر مادرم هوو آورده بود. بعد از افشای راز قتل، برادرم ادعا کرد او شلیک کرده تا من به زندان نیفتم.

این ادعا در حالی مطرح شد که دختر خانواده جثه کوچکی داشت و نمیتوانست قاتل باشد . تحقیقات از سر گرفته شد که این بار همسر مقتول به جنایت اعتراف کرد و گفت: شوهرم بداخلاق بود و زنی را عقد موقت خود کرده بود. بچهها را کتک میزد و تحمل این وضع سخت شده بود. روز حادثه عصبانی شده و با تفنگ شکاری به سمت همسرم شلیک کردم که جان باخت. فرزندانم در هواخواهی من قتل را قبول کردند.

با تکمیل تحقیقات در دادسرا، کیفرخواست علیه مادر و دو فرزندش صادر شد .بر اساس کیفرخواست مادر خانواده به عنوان مباشر و دو فرزندش به عنوان معاونین در قتل معرفی شده و پرونده برای رسیدگی به شعبه 4 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.قرار بود دیروز به این پرونده رسیدگی شود اما مادر خانواده از زندان به دادگاه اعزام نشد و به همین خاطر جلسه دادگاه تجدید شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها