3 دختر برای دوردور ، ماشین‌های لوکس می‌دزدیدند

دام دختران خوشگذران برای مردان هوسران

سه دختر جوان برای تفریح سوار خودروهای مدل بالا شده و با فریب راننده، ماشین را سرقت می‌کردند. متهمان که بچه طلاق هستند، در بازجویی‌ها مدعی شدند با ماشین‌ها قصد دور دور شبانه را داشتند.
کد خبر: ۱۱۷۳۳۱۷

به گزارش جامجم، ماموران گشت کلانتری158 کیانشهر روز پنجشنبه هنگام گشتزنی به خودروی اپتیمایی که در خیابان صالحی پارک بود مشکوک شده و بعد از بررسی پلاک آن متوجه شدند این خودرو سه شب قبل در محدوده خیابان شریعتی سرقت شده بود. ماموران با بررسی شکایت سرقت، مالک خودرو را شناسایی و او را به کلانتری دعوت کردند. مردجوان در جریان تحقیقات گفت: سه شب قبل متوجه سه دختر جوان شدم که کنار خیابان منتظر ماشین بودند. مقابلشان توقف کرده و سوارشان کردم. آنها مدعی شدند حوصلهشان سر رفته و قصد تفریح دارند. با آنها مشغول خیابانگردی شدیم که پس از طی مسافتی، یکی از آنها خواست آبمیوه بخرم. مقابل یک آبمیوه فروشی در خیابان شریعتی توقف کردم. در این مدت کوتاه به آنها اعتماد کردم و بدون اینکه ماشین را خاموش کنم، پیاده شدم. وقتی آبمیوه خریدم متوجه سرقت خودرویم توسط سه دختر شدم. سریع با پلیس تماس گرفتم و موضوع را گزارش دادم.

افشای دومین سرقت

ماموران در ادامه به بررسی خودرو پرداخته و مدارک خودروی توسانی را در داخل خودرو پیدا کرده و با بررسی آن متوجه شدند این خودرو نیز یک هفته قبل از محله کیانشهر سرقت شده است. مالک توسان نیز پس از حضور در کلانتری به ماموران گفت: در ساعت پایانی روز سه دختر جوان را در خیابان سوار کرده و با آنها مشغول دور دور شدیم. بعد از ساعتی یکی از آنها درخواست آب معدنی کرد که مقابل مغازهای توقف کردم. وقتی از مغازه بیرون آمدم متوجه سرقت خودرو شدم.

شناسایی سارقان

ماموران با بررسی شکایت دو راننده متوجه شدند، هر دو سرقت توسط سه دختر 18 تا 20 ساله انجام شده است. با توجه به اینکه احتمال میرفت سارقان سراغ خودروی اپتیما بیایند، آن را زیر نظر گرفتند تا اینکه دختر جوانی که خانهشان مقابل محل پارک خودرو بود قبل از سوار شدن به ماشین، دستگیر شد. دختر جوان وقتی راز سرقتها را فاش شده دید، به این سرقت با همدستی دو نفر از دوستانش اعتراف کرد. ماموران در ادامه دو همدست او را دستگیر کرده و خودروی توسان مقابل خانه یکی از آنها کشف شد.

سرقت برای تفریح

متهمان در جریان تحقیقات اعلام کردند: هر سه نفر بچه محل و فرزند طلاق هستیم. یک روز تصمیم گرفتیم هر کدام یک ماشین مدل بالا سرقت کنیم و با آن شبها در محل دور دور کنیم. دوست داشتیم سوار خودروهای مدل بالا شویم و مثل بچه پولدارها زندگی کنیم. به همین خاطر در کنار خیابان میایستادیم و سوار خودروهای مدل بالا میشدیم. در طول مسیر با راننده طرح دوستی ریخته و اعتمادشان را جلب میکردیم. بعد هم به بهانه خرید آبمیوه یا آب معدنی از راننده میخواستیم توقف کند. وقتی او از ماشین بیرون میرفت، پشتفرمان نشسته و خودرو را سرقت میکردیم. دو ماشین سرقت کرده و قرار بود یک خودروی دیگر سرقت کنیم تا هر کدام یک ماشین مدل بالا داشته باشیم. هدفمان فقط تفریح با ماشینها بود به همین خاطر شبها ماشین را از پارکینگ بیرون میآوردیم.

سرهنگ سیدامین موسویپور، رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر با اشاره به تشکیل پرونده برای سه متهم دستگیر شده، تصریح کرد: این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها