مرادی در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین:

هفته وحدت مشت محکمی بر دهان دشمنان است

از یک هفته پیش اعلام شده که حسام الدین سراج قصد دارد آلبوم عاشورایی‌اش با نام «وداع» را با همراهی ارکستر ملی در تالار وحدت اجرا کند. این اجرا که چهاردهم آبان روی صحنه می‌رود، طی سال‌های گذشته هم در ایام ماه محرم اجرا شده و با استقبال خوبی هم مواجه بوده است.
کد خبر: ۱۱۷۱۳۸۱

آنطور که مهر نوشته است، قرار است در این اجرا نادر مرتضی پوررهبری ارکستر را بر عهده بگیرد. در این کنسرت که با اجرای آلبوم «وداع» به آهنگسازی سید محمد میرزمانی همراه خواهد بود، قطعاتی چون «راز»، «سرخیل مستان»، «یک دل و یک بار»، «شوخ شیرین»، «راه عشق»، «وداع» و «گریه خون» اجرا میشود.

آلبوم «وداع» یکی از پرمخاطبترین آثار موسیقی کشورمان در حوزه موسیقی عاشورایی است که سالها پیش در دسترس مخاطبان قرار گرفت. از این اثر موسیقایی تاکنون چند بار کنسرتهای متعددی در تالارهای مختلف برگزار شده است.

تازهترین کنسرت ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی محمد اصفهانی ۲۲ مهرماه در تالار وحدت تهران برگزار شد و از سوی رسانهها انتقاداتی هم نسبت به آن مطرح شد. مرتضی پوررهبر ارکستر قوی و توانمندی است که پیش از این تجربههای متعددی در همکاری با ارکسترهای مختلف داشته و از میان آنها میتوان به اجراهای خوب ارکستر سازمان صدا و سیما اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها