برنامه تلویزیونی عصر در جدیدترین قسمت خود میزبان معاون دبیرکل حزب‌ا... لبنان است تا آینده منطقه و مخوصا یمن را بررسی کند.
کد خبر: ۱۱۷۱۲۹۱

به گزارش جامجم، قتل جمال خاشقجی روزنامهنگار سعودی در کنسولگری عربستان تمام رسانهها را فعال کرد تا ابعاد جدیدتری از این جنایت عجیب را منتشر کنند. فاش شدن کیفیت این جنایت برای هر رسانهای جذاب و مهم است اما حداقل با تجربه جنگ تمامعیار پادشاه سعودی علیه یمنیها میتوان مدعی شد که از عربستان اتفاق خارقالعادهای سر نزده است؛ یک قتل عادی مثل همه کشتارهای آنها در یمن.

شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزبا... لبنان مهمان این هفته برنامه تلویزیونی عصر است تا به سوالهای نادر طالبزاده درباره آینده این جنگ و نقش سازنده کشورهای منطقه در خاتمه دادن به آن پاسخ دهد. نعیم قاسم، عربستان سعودی را مقصر شماره یک این جنگ میداند و البته حمایتهای آمریکا از این اقدام را نیز دلیل ادامه جنگ میداند. او معتقد است یمنیها مبارزانی قوی و حرفهای هستند که نیازی به کمک نیروهای نظامی خارجی ندارند اما این کشور بیشتر از همه نیازمند حمایت سیاسی و رسانهای است. برنامه تلویزیونی عصر با اجرای نادر طالب‌زاده پنجشنبه‌ها ساعت 21 از شبکه افق و جمعه‌ها بعد از خبر 14 از شبکه یک پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها