کمیته فنی مخالف، امید روانخواه رقیب!

مصائب جباری برای حضور کنار شفر

وینفرد شفر از یک ماه قبل تمام تلاش خود را کرده تا مجتبی جباری را به عنوان دستیار جدیدش به استقلال بیاورد، ولی تا این لحظه ناکام بوده است. ظاهرا او سرمربی است ولی به اندازه یک سرمربی در باشگاه قدرت ندارد. در یک ماه گذشته شفر حداقل چهار پنج بار با جباری برای حضور در استقلال صحبت کرده و دو طرف برای همکاری به جمع‌بندی نهایی رسیده‌اند. شفر حتی از فتحی، سرپرست باشگاه استقلال خواست تا جباری را رسما به عنوان دستیارش معرفی کند، اما او در گفت‌وگو با رسانه‌ها کلا این خبر را تکذیب کرد!
کد خبر: ۱۱۶۹۲۸۶

ماجرا از این قرار است که اعضای جدید کمیته فنی استقلال بشدت با حضور جباری در کنار شفر مخالف هستند. بعضی از اعضای این کمیته از جمله پرویز مظلومی بشدت با جباری مشکل دارند و میدانند اگر او دستیار شفر شود در آن صورت به وقتش، مقابل کمیته فنی میایستد. اما در صورتی که اعضای آن بتوانند یکی از بین خود را دستیار شفر بگذارند در آن صورت قدرت خواهند
داشت.

شفر نیز متوجه این موضوع شده، به همین دلیل با کمیته فنی به مشکل خورده است. پرویز مظلومی و دیگر اعضای این کمیته به فتحی پیشنهاد دادهاند امید روانخواه را به عنوان دستیار جدید وینفرد شفر معرفی کند. روانخواه سابقه نشستن روی نیمکت تیم سپیدرود رشت را دارد. او بارها هم بهعنوان کارشناس در تلویزیون حاضر شده است. روانخواه عضو کمیته فنی است و آنها علاقهمند هستند او کنار دست شفر باشد. در ابتدای فصل هم با تصمیم اعضای سابق کمیته فنی بیژن طاهری دستیار وینفرد شفر شد. کمیته فنی امیدوار است این بار هم بتواند با قدرت و نفوذ خود، روانخواه را دستیار مربی آلمانی کند. فعلا بحث در این باره ادامه دارد و باشگاه به جمعبندی نهایی نرسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها