داریوش ارجمند در برنامه علی ضیاء:

مخلصیم خانم ابتکار ! همکار مار ا اذیت نکن

داریوش ارجمند مهمان علی ضیاء در تلویزیون شد و از کسانی که ارز خریدند، گرفته تا ترامپ، فیلم «هزارپا» و معصومه ابتکار انتقاد کرد. به گزارش روابط عمومی «فرمول یک»، داریوش ارجمند در این برنامه گفت: از سر تصویربرداری ستایش 3 می‌آیم و با گریم همین سریال هستم. برای این سریال می‌میرم. پر از نصیحت و صحنه‌هایی است که مردم آنها را ندیده‌اند. چون نویسنده کاردرستی دارد.
کد خبر: ۱۱۶۹۲۲۷

هر کی ویلایش بزرگتر، احترامش بیشتر!

وی درباره وضعیت فعلی سینما اظهار کرد: من از اول هم اهل کیفیت بودم نه کمیت. اما اکنون دنیای ما هم دنیای کمیت است نه کیفیت.
هر کسی جیبش پرپولتر است، هرکسی ویلایش بزرگتر است و ماشینش گرانتر است احترام بیشتری دارد. فقط کشور ما هم اینگونه نیست و همه جهان همینطور است.

این بازیگر افزود: فرض کنید چرا ترامپ این همه پارس میکند؟ چون جیبش پر از پول است. اما فرهنگ ما کیفیتی است. فردوسی میگوید: «یکی مرد جنگی به از صدهزار».

اخلاق را نمیفروشم

بازیگر نقش مالک اشتر با بیان اینکه ابدا در فیلمهای سخیف بازی نمیکنم، یادآور شد: من هم در «ازدواج به سبک ایرانی»، «آدم برفی» و کار آقای بیضایی و... بازی کردهام که طنز داشتهاند، اما اخلاق را نمیفروشم.

مونا فرجاد، دیگر مهمان این برنامه، نظر متفاوتی درباره فروش فیلمهای سینمایی داشت و گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر سینما با رونقی روبه رو شده است و تا چند ماه پیش حجم عظیمی از سرمایههای خصوصی وارد سینما شده و مردم آن را در سبد خانوار خود قرار دادهاند. در عرصه فروش هم با رقمهای عجیب و غریبی روبهرو هستیم. البته امیدوارم هیچگاه کمیت فدای کیفیت نشود.

فرجاد همچنین در پاسخ به سوال ضیاء مبنی بر اینکه شکایت معصومه ابتکار از او صحت دارد یا خیر، توضیح داد: من نسبت به خانم ابتکار ارادت دارم و ایشان در گذشته رئیس سازمان محیطزیست و سالهای سال جزو افراد و چهرههای سیاسی شناخته شده هستند. اگر تصور این باشد که من اشتباهی کردم و باید توضیحی بدهم، فکر میکنم مراحل قانونی باید طی شود و کاملا حقشان محفوظ است. من خدمت ایشان ارادت دارم و حرف دیگری ندارم. اما فکر میکنم میگذرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها