شفر بعد از صعود تیمش در جام حذفی:

با نام استقلال، به تنهایی نمی‌توان برد

استقلال به آمار آزاردهنده 9 بازی و فقط یک برد خود در دو ماه اخیر، خاتمه داد و با پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان در جام حذفی، به جمع 16 تیم برتر این رقابت‌ها صعود کرد. صحبت‌های وینفرد شفر بعد از پیروزی دشوار و نزدیک شاگردانش مقابل حریف مسجد سلیمانی در ادامه آمده است:
کد خبر: ۱۱۶۸۲۱۵

به نظرم مسابقه باید در 20 دقیقه اول تمام میشد. چند موقعیت خوب داشتیم که از دست دادیم. این طولانی شدن بازی شاید برای تماشاگران خوب بود ولی برای مربیان خوب نبود. خوشحالم که گل زدیم و بردیم. نفت مسجد سلیمان تیم بسیار خوبی است به خصوص در ضد حملات. من بازی این تیم با سپاهان را دیدم. معتقدم بردن این تیم اصلا کار سادهای نیست.

درباره تعویض مهدی قائدی باید بگویم ما در آن دقایق نیاز به بازیکن بلند قد داشتیم. قائدی عملکرد خوبی داشت اما شرایط بازی اینطور ایجاب میکرد که او را تعویض کنیم.

وقتی شما عکسهای تیم امسال و پارسال ما را باهم مقایسه کنید، میبینید شش بازیکن از جمع ما جدا شدهاند. ما بازیکنان بسیار خوبی در استقلال داریم، اما نیاز به هماهنگی داریم. من مطمئنم در آینده عملکرد بسیار بهتری خواهیم داشت.

میبینیم تیام در عجمان یک گل زده و در بازی آخر، تیمش پنج گل خورده است. ابراهیمی تیمش شکستهای زیادی خورده و جپارف نیمکت نشین است. این بازیکنان وقتی در استقلال بودند زحمت کشیدند ولی الان رفتهاند و بازیکنان جدید باید جای خودشان را پیدا کنند.

به نظر من فرشید اسماعیلی بهترین بازیکن زمین بود. او خیلی خوب بازی کرد اگر خوششانستر بود، میتوانست دو گل به ثمر برساند.

بازیکنانی که از تیمهای کوچکتر میآیند، باید به شرایط جدید عادت کنند مثل مرتضی تبریزی که در ذوبآهن یک قهرمان بود و حالا باید در استقلال تمرین کند. توقع از استقلال همیشه بردن است اما با نام استقلال تنها نمیشود برد. ما باید تلاش کنیم و سعی کنیم در میدان پیروز شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها