همزمان با سال تحصیلی جدید و اول مهر، برنامه‌های شبکه امید با تغییرات محتوایی و ساعتی روبه‌رو شد.
کد خبر: ۱۱۶۵۹۸۰

به گزارش روابط عمومی معاونت سیما، مهدی سالم، مدیر شبکه امید در خصوص تغییر جدول پخش این شبکه همزمان با شروع فصل پاییز و آغاز مدارس گفت: شبکه امید به عنوان شبکه تخصصی نوجوان چیدمان پخش برنامههای خود را متناسب با تقویم تحصیلی مدارس تنظیم میکند. بر این اساس در ابتدای سال تحصیلی جدید و پس از اتمام تعطیلات تابستانه، ساعت پخش برنامهها از 24 ساعت به 18 ساعت میرسد.

سالم در خصوص تغییرات و کاهش ساعات پخش برنامههای این شبکه توضیح داد: اول مهر 97 برنامههای شبکه از ساعت 6 بامداد شروع و تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت. طبق روال قبل تعطیلات تابستان نیز از ساعت 24 تا 6 صبح مجموعهای از تصاویر مستند (برای علاقهمندان تصاویر بیکلام) پخش خواهد شد.

او در خصوص تغییرات محتوایی که در برنامههای شبکه امید رخ میدهد، بیان کرد: برنامه بامدادی از ساعت 6 تا 7 صبح با بخشهایی پرنشاط و پرانرژی برای شروع یک روز خوب ترتیب داده شده است.

مدیر شبکه امید درخصوص مجموعه برنامههایی که در فصل پاییز پخش میشود، صحبت کرد و درباره نام و محتوای آنها توضیح داد: سری جدید «جهان ورزش» ویژه نوجوانان، «مگه میشه» آزمایشگاه علمی خانوادگی، «تکزنگ» معرفی نخبگان نوجوان، «رسانش» معرفی و بررسی فیلمهای ساخته شده برای مخاطب نوجوان در طول 40 سال گذشته، «بازیویزیون» معرفی بازیهای مخصوص رده سنی نوجوانان، «پرانتز باز» بررسی اتفاقات فرهنگی و اجتماعی، «کاربرانه» سواد دیجیتال، «بازیخور» مسابقه مهارتافزایی، «نبرد رباتها» مبارزه رباتهای ایرانی، «ماجراجو» رالی نوجوانان، «سر به سر» کنجکاویهای نوجوانانه، «دوربین امید» گزارشی از اتفاقات روز، «چاپارخانه» برنامه تعاملی شبکه با مخاطبان و «ما اینیم دیگه» ارائه دستاوردهای 40سالگی انقلاب، از جمله برنامههایی است که در این فصل پخش میشود.

او در خصوص پویانماییهای جدید نیز عنوان کرد: مجموعههای جدید پویانمایی با همکاری مرکز صبا نیز بزودی روی آنتن میرود که شامل مجموعه «جوانمردان» و «شاهنامه» است.

گفتنی است فیلمهای سینمایی روزانه شبکه امید نیز به دلیل برنامههای تولیدی عصرگاهی، فقط روزهای پنجشنبه و جمعه پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها