رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح اسامی مناطق هفت‌گانه صدور گواهی کسر خدمت، معافیت و گواهی مدت منطقه عملیاتی برای پرسنل نیروی زمینی ارتش در هفت استان کشور را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۶۵۴۱۴

به گزارش ایسنا، سردار موسی کمالی افزود: متقاضیان دریافت این گواهیها میتوانند به یکی از این هفت منطقه در قرارگاه منطقهای شمالشرق در مشهد مقدس، قرارگاه منطقهای شمالغرب در ارومیه، قرارگاه منطقهای جنوبشرق در کرمان، قرارگاه منطقهای جنوبغرب در اهواز، قرارگاه منطقهای غرب در کرمانشاه، ارشد‌نظامی ارتش در اصفهان و ارشد نظامی ارتش در شیراز مراجعه کنند.

کمالی با اشاره به ازدحام جمعیت رخ داده در منطقه لویزان، افزود:‌ این تصمیمات در راستای سرعت‌ بخشیدن به رسیدگی درخواست‌ها و ثبت کسر خدمت‌ها در نیروی زمینی ارتش انجام شده و تنها افرادی که در زمان جنگ سرباز نیروی زمینی ارتش بوده‌اند، باید به این مناطق مراجعه کنند بنابراین درخواست ما این است که دیگر افراد از مراجعه به این مناطق خودداری کنند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: بنابراین در راستای کسر خدمت‌های مربوط به ایثارگری، والدین سربازان باید به یکی از این مناطق که نزدیک‌ترین فاصله را با آنان دارد، مراجعه کرده و اقدام به دریافت گواهی مربوط کنند.

وی با اشاره به آن دسته افرادی که تاکنون کارت ایثار دریافت نکرده‌اند، بیان کرد: این عزیزان ابتدا باید به یگان محل خدمت خود مراجعه کرده و پس از دریافت فرم گواهی مدت منطقه عملیاتی، با مهر و امضای فرمانده یگان، با یک قطعه عکس، کارت پایان خدمت، کارت ملی و شناسنامه، به قسمت ایثارگران معاونت نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش در انتهای بزرگراه ارتش در تهران مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها