پس از معرفی بوگاتی دیوو، ابرخودروساز فرانسوی قصد دارد نسخه‌های سوپرلگرا، اس‌اس (SS) و اپرتا (Aperta) از شیرون را معرفی کند. به این ترتیب احتمال همکاری پورشه، رایمک و دلارا با بوگاتی وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۶۴۳۶۸

به گزارش زومیت و به نقل از Motor1، موفقیت بوگاتی دیوو در رده ابرخودروها ممکن است منجر به تولید محصولات متنوع از جانب اصیلترین برند اسپرت فرانسه شود. طبق گفته پایگاه Automobile با اشاره به اظهارات فردی مطلع که نخواست نامش فاش شود، بوگاتی ادعا کرده است نسخههای جدید از ابرخودروی بوگاتی شیرون مانند سوپرلگرا، اساس و اپرتا برای تولید در راه هستند. همچنین در آینده ممکن است یک مدل خودروی برقی با عملکرد بالا نیز در خط تولید بوگاتی وجود داشته باشد.

نسخه سوپرلگرا (Superleggera) همانطور که از نامش بر میآید، نسخه سبکوزن بوگاتی شیرون خواهد بود. این شرکت در حال کار روی ساخت قطعات جدید برای کاهش وزن هایپرکار خود است که شامل قطعاتی با چاپ سهبعدی کالیپر ترمز و برف پاککن شیشه جلو در نسخه سوپرلگرا میشود.

بوگاتی شیرون اساس نسخه هاردکور این خودروی سوپراسپرت برای رقابت در پیست خواهد بود. بهرهگیری از اجزای سبکوزن جدید در بوگاتی شیرون اساس میتواند به بهبود عملکرد آن کمک کند. شایعاتی نیز در مورد تمایل این شرکت برای افزایش توان خروجی پیشرانه هشتلیتری W16 مجهز به چهار توربوشارژر منتشر شده است. در نهایت، بوگاتی شیرون اپرتا نسخه روباز (بدون سقف) این ابرخودرو است. در این مورد، بهرهگیری از صفحه متحرک به صاحبان بوگاتی شیرون اپرتا توانایی لذت بردن از وزش باد را میدهد. در گذشته مقامات بوگاتی برای ساختن نسخه روباز از شیرون، بسیار واضح صحبت میکردند و حالا این ایده به واقعیت تبدیل خواهد شد.

علاوه بر این امکان شراکت پورشه، ریمک، دالارا و بوگاتی برای ساخت یک مدل خودروی الکتریکی وجود دارد. پورشه اخیرا ۱۰ درصد سهام خودروساز برقی کرواسی را به دست آورد و شایعاتی در مورد همکاری این دو برند برای تولید خودروی برقی وجود داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها