جزئیاتی از آخرین وضعیت آزمون

توافق پشت پرده برای بازگشت شماره 20

سردار آزمون مهاجم تیم ملی بازهم ناخواسته اسیر حواشی، شده است. اخیرا فیلمی از او در فضای مجازی منتشر شده که مربوط به یک دورهمی خانوادگی است ولی بعضی کانال‌ها این دورهمی را به چیزهای دیگری ربط دادند و برای مهاجم تیم ملی شایعاتی ساختند. این بازیکن البته واکنشی به شایعات فضای مجازی نشان نداد تا با سکوت خود به نوعی جواب داده باشد.
کد خبر: ۱۱۶۴۱۶۰

سردار آزمون این روزها قصد دارد در آرامش باشد و از مسائل حاشیهای دوری کند. او در فضای مجازی روزهای سختی را سپری کرده است. در جامجهانی هواداران نسبت به عملکردش در دو بازی مراکش و اسپانیا انتقاد داشتند و حملاتی به صفحه خودش و خانوادهاش کردند. این رفتارها باعث شد سردار شدیدا دلخور شود و از تیم ملی کنار بکشد. بعضی رسانهها اعلام کردند او زمانی تصمیم به خداحافظی گرفت که هواداران در هتل با دیدن خانوادهاش به آنها توهین کردند. وقتی از یکی از مسؤولان تیم ملی در این باره سوال کردیم پاسخ داد: من فکر نمیکنم این خبر صحت داشته باشد. بعد از بازی با اسپانیا وقتی به هتل رفتیم، هواداران بودند ولی کسی توهین نکرد. آنها داخل هتل هم نمیتوانستند بیایند.

با اینکه باخته بودیم و بازیکنان ناراحت بودند، هواداران بشدت تیم را تشویق کردند. چیزی غیر از این یادمان نمیآید. او ادامه داد: تا جایی که میدانیم هواداران در اینستاگرام صفحه اعضای خانواده سردار را پیدا و آنجا توهینهایی کردند که ظاهرا مادر سردار با دیدن این توهینها حالش بد شده بود. به همین خاطر آزمون احساس کرد کملطفی زیاد است و تصمیم گرفت خداحافظی کند.

سردار در جامجهانی با کیروش در این باره حرف زد. کیروش با توجه به ناراحتی آزمون تصمیم گرفت از این بازیکن در دیدار با پرتغال هم استفاده کند. کارلوس در واقع با بازی دادن 90 دقیقهای سردار، به نوعی خواست جلوی کسانی بایستد که به سردار توهین کردهاند.

توهین به آزمون از بازی اول مقابل مراکش بود و کیروش در دو بازی بعدی هم 180 دقیقه این بازیکن را بازی داد. کارلوس حتی در جمع بازیکنان گفته بود: اگر یک طرف سردار آزمون باشد و یک طرف رونالدو، من باز هم سردار را ترجیح میدهم. کیروش علاقه عجیب و غریبی به او دارد و به همین خاطر همواره از سردار حمایت میکند. آزمون وقتی جام تمام شد، کیروش را در جریان گذاشت و گفت قصد خداحافظی دارد. به نوعی همه چیز هماهنگ شده بود. کیروش تصمیم گرفت نام سردار را در فهرست اخیرا تیم ملی قرار دهد تا به همه پیام دهد دوست دارد او را بازگرداند. در واقع او کاملا برنامه ریزی شده دست به چنین کاری زد تا اگر در اردوهای بعدی آزمون بازگردد، دیگر شبههای به وجود نیاید. در این صورت اگر دوباره نام سردار در فهرست قرار بگیرد و طبیعتا به اردو بازگردد، چیز عجیبی نیست ولی اگر نامش در فهرست اخیر ایران قرار نمیگیرد، این موضوع برای همه جا میافتاد که به طور کلی از تیم ملی کنار گذاشته شده است.

منابع خبری میگوید کیروش از طریق یکی از اعضای کادر فنی صحبتهای نهایی را هم با آزمون داشته و این بازیکن قرار است در اردوی مهرماه دوباره بازگردد و پیراهن ایران را به تن کند. یکی از نزدیکان تیم ملی در این باره میگوید: سردار صد در صد برای جام ملتها کنار تیم ملی است. شاید دیر و زود شود ولی شک نکنید او به اردوی تیم ملی برمیگردد و در امارات پیراهن ایران را تن میکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها