خواستگار جوان وقتی با جواب رد خانواده دختر مورد علاقه‌اش رو‌به‌رو شد، با اجیر کردن دو آدم‌ربا او را ربود.
کد خبر: ۱۱۶۴۰۲۹

به گزارش جامجم، ماموران پلیس آگاهی استان البرز پس از گزارش ربوده شدن دختر 20 سالهای در یکی از محلههای کرج در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات در این باره را آغاز کردند.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد، دختر جوان قصد ورود به خانهشان را داشته که دو مرد با تهدید و زور، او را سوار خودرو پراید کرده و از محل متواری شدند. تنها شاهد ماجرا که دوست دختر 20 ساله بود در تحقیقات گفت: دوستم خواستگاری داشت که خانواده اش مخالف ازدواج آنها بودند. البته پسر جوان در میان آدمربایان نبود .

ماموران با اطلاع از این موضوع، تحقیقات را روی خواستگار جوان متمرکز کرده و در شاخه دیگری از تحقیقات، با بررسی دوربینهای مداربسته شماره پلاک خودروی پراید را به دست آوردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در این باره گفت: با شناسایی مالک پراید، ماموران سراغ او رفته و مرد جوان را دستگیر کردند. او تحقیقات مدعی شد، به دست پسر جوانی اقدام به این آدمربایی کرده و گروگان را در یکی از محلههای حاشیه کرج تحویل پسر جوان دادند. سردار جعفر حسینی ادامه داد: در ادامه ماموران در دو عملیات جداگانه دو متهم را دستگیر کرده و دختر جوان آزاد شد. در تحقیقات مشخص شد، متهم پرونده خواستگار این دختر بوده که با اجیر کردن دو آدمربا نقشه ربودن دختر مورد علاقهاش را اجرا کرده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها