در هشتمین روز مسابقات تنیس یو‌اس‌اوپن 2018 شگفتی رخ داد و دو نفر از بخت‌های قهرمانی در این مسابقات در بخش زنان و مردان با شکست مقابل حریفان، از دور رقابت‌ها کنار رفتند. در دور چهارم بخش مردان در عین ناباوری راجر فدرر در استادیوم آرتور آش مقابل حریفش تن به شکست داد تا استاد سوئیسی دنیای تنیس پس از ده سال همچنان نتواند یو اس اوپن را فتح کند. راجر فدرر که دارنده پنج عنوان قهرمانی در مسابقات یو اس اوپن آن هم به صورت پیاپی در بین سال‌های 2004 تا 2008 است بازی دشواری برابر جان میلمن سپری کرد و در مقابل نفر پنجاه و پنجم تنیس با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۸۹

خود فدرر بعد از باخت بیشتر در مورد فضای ورزشگاه صحبت کرد و گفت: هوا خیلی گرم بود. یکی از شبهایی بود که احساس میکردم نمیتوانم نفس بکشم.
این وضعیت را برای نخستین بار تجربه کردم. احساس راحتی نمیکردم. خیلی عرق میریختم و این شرایط با گذشت زمان بدتر میشد و نیمی از انرژیام را از دست دادم. میلمن نیز پس از کسب این پیروزی ارزشمند گفت: من برای راجر فدرر و هر چیزی که برای این بازی انجام داده، احترام زیادی قائل هستم. او در ذهن من یک قهرمان است. امروز فدرر در عالیترین سطح خود نبود و من توانستم او را
شکست دهم.

در آخرین بازی دور چهارم زنان نیز ماریا شاراپووای روس و قهرمان سال 2006 این رقابتها با نتیجه 3-6 4-6 در برابر کارلا سوارز ناواروی اسپانیایی شکست خورد. شاراپووا در روزی که انتطار میرفت با غلبه بر حریفش راهی یکچهارم نهایی شود روز پر اشتباهی را سپری کرد و ناوارو در روز کمنقص خود این برد ارزشمند را به دست آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها