خوشحالی ثریا قاسمی از موفقیت ویلایی‌ها

ثریا قاسمی، بازیگر پیشکسوت سینمای ایران در واکنش به دریافت جایزه بهترین بازیگری از جشنواره آسیاپاسیفیک، از تاثیر این جایزه بر بهتر دیده شدن «ویلایی‌ها» ابراز خوشحالی کرد.
کد خبر: ۱۱۶۲۷۲۴

ثریا قاسمی که بتازگی جایزه بهترین بازیگر زن مکمل برای بازی در فیلم ویلاییها را از پنجاهوهشتمین دوره جشنواره آسیاپاسیفیک دریافت کرد، درباره این جایزه معتبر به مهر گفت: دو سه روزی بهواسطه برگزاری جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان مهمان شهر اصفهان بودم و روزی که این خبر اعلام شد، مطلع نشدم. فردای آن روز بود که در هتل یکی از بچههای رسانه این خبر را به من داد و تا پیش از آن مطلقا از چیزی اطلاع نداشتم.

این بازیگر پیشکسوت درباره اطلاعرسانی از کانال بنیاد فارابی یا عوامل فیلم ویلاییها هم گفت: هیچ کس در این زمینه خبری به من نداد. چندی پیش هم برای همین فیلم به ژاپن رفته بودیم تا در جشنوارهای به مناسبت روز جهانی هیروشیما این فیلم هم به نمایش درآید. بعد از آن سفر بلافاصله به اصفهان آمدم و عملا از همه چیز بیخبر بودم. شاید دوستان فرصت نکردند در این زمینه به بنده اطلاع دهند.

بازیگر ویلاییها درباره ویژگی این فیلم که باعث شدهاست بهرغم حال و هوای دفاع مقدسی در جشنوارههای جهانی بخوبی دیده شود هم گفت: وقتی بازی در این فیلم به من پیشنهاد شد، بیش از هر چیز به معنای درونی و پرداخت آن به یک زن چشمانتظار علاقهمند شدم. زنی که اتفاقا کاملا جهانی است و مدام چشم بهراه عزیزان قربانیشده خود میماند؛ همین معنای دلپذیر است که برای مخاطب جهانی موضوعیت دارد.

قاسمی تاکید کرد: با شنیدن خبر دریافت این جایزه نه برای خودم که برای فیلم ویلاییها خوشحال شدم که به این واسطه میتواند بهتر دیده شود. هرچند متاسفانه سایه جنگ هیچگاه بهطور کامل در جهان از بین نخواهد رفت، اما به هر حال این فیلم میتواند تصویرگر زنان درگیر جنگ در تمام نقاط دنیا باشد.

این بازیگر درباره اینکه درخشش چندباره بازیگران ایرانی در جشنواره آسیاپاسیفیک چه تاثیری میتواند بر آینده سینمای ایران داشته باشد، گفت: واقعا نمیدانم و نمیتوانم هم پیشبینی کنم. در همین اندازه خوشحالم که این افتخار توسط من برای فیلم ویلاییها رقم خورده است. از آینده هیچ خبری ندارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها