شکایت خانم وکیل به‌خاطر پایان دوستی

خانم وکیل وقتی دید رابطه دوستانه‌اش با پسری که قصد ازدواج با وی را داشت به هم خورده است از او شکایت کرد و مدعی شد وی او را ربوده و فیلم مستهجن تهیه کرده است .
کد خبر: ۱۱۶۲۷۱۷

به گزارش جامجم، رسیدگی به این پرونده با شکایت دختر جوانی به نام سعیده که وکیل دادگستری است در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی با مراجعه به پلیس آگاهی گفت از سوی یک مرد جوان به نام امین ربوده و مورد آزار قرار گرفته است .

این دختر ادعا کرد مرد جوان از صحنههای آزار و شکنجه، فیلم مستهجن تهیه کرده و او را بارها تهدید به آبروریزی کرده است. با این شکایت امین 33 ساله بازداشت شد، اما خود را بیگناه خواند .

رسیدگی به پرونده تهیه فیلم مستهجن به دادگاه انقلاب ارسال شد و پرونده آدمربایی در دادگاه کیفری یک استان تهران تحت رسیدگی قرار گرفت. در حالی که دادگاه انقلاب، امین را از اتهام تهیه فیلم مستهجن تبرئه کرده بود دختر جوان به دادگاه کیفری رفت و از شکایتش صرفنظر کرد. وی اعلام کرد تمام اتفاقاتی که بین او و متهم پرونده رخ داده یک سوءتفاهم بوده است. با اعلام رضایت این دختر، مرد جوان دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی توکلی و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه امین که با قرار وثیقه آزاد بود، گفت: من و خانم وکیل از مدتی قبل با هم دوست بودیم. ما به هم علاقهمند شده و قصد ازدواج داشتیم اما رابطه دوستانهمان با یک دعوای مفصل به هم خورد. سعیده قهر کرد و رفت و دیگر پاسخ تماسهایم را نداد. اما بعد از حدود یک ماه با من تماس گرفت و گفت از سفر شمال به تهران برگشته و برایم سوغاتی آورده است. او از من خواست برای گرفتن سوغاتیها با او قرار بگذارم. من که فکر میکردم او قصد دارد دوباره رابطه دوستانهاش را با من شروع کند سر قرار رفتم. او که حکم جلب سیارم را گرفته بود با ماموران پلیس رسید و مرا دستگیر کرد.

وی ادامه داد: سعیده از اینکه رابطه دوستانهام را با او به هم زده بودم عصبانی بود و میخواست مرا به دردسر بیندازد. به همینخاطر چنین شکایتی را علیه من مطرح کرد.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها