کد خبر: ۱۱۶۱۸۵۵

علیرضا زاکانی‏ @zakani_ir

باید به دولت و مجلس تبریک گفت. سوالات مجلس شفاف و محترمانه بود و پاسخها گرچه اقناعکننده نبود، اما بویی از لجاجت نداشت. بلوغ مسئولان کشور مهمترین دستاورد امروز مجلس بود که در کنار استفاده درست سوال از رئیسجمهور، امید است با پیگیری مسئولان شاهد کاهش مشکلات مردم باشیم.

صادق زیباکلام‏ @sadeghZibakalam

درست است که کشور دچار بحران آب شده اما آقای رئیسجمهور با هر مصیبتی بود موفق شدند یک سطل حلبی پر از آب لولهکشی خنک، خالص و کاملا تمیز با خود به مجلس بیاورند و آن را با جسارت و شهامت کمنظیری ریختند بر سر همه امیدها و انتظاراتی که پیرامون حرف زدن ایشان ماههاست در سطح جامعه بهوجود آمده.

Mohamad Ali Abtahi‏ @abtahi

آقای روحانی امروز بدجوری توی سیاست رو دست خورد. به جای هر توضیح جدی، یک منبر - واقعا منبر - در فضیلت وحدت رفت. ناصح امین شده بود. ولی مخالفانش در عوض سکوت کردند و چراغ خاموش و بدون هزینه فقط رای ندادند. فاعتبروا یا اولیالسیاسه

hesamoddin ashna‏ @hesamodin1

روحانی یکبار دیگر هزینه حفظ آرامش و عدم ایجاد تنش در کشور را پرداخت. او میداند که باید سنگ زیرین آسیاب باشد. موفقیت دولت در گرو اصلاح مسیر و ارتقای تدبیر و تعامل فعالتر با مجلس و مردم است. سر خم میسلامت، شکند اگر سبوئی.

جواد کریمی قدوسی‏ @KarimiGhodousi

مجلس شورای اسلامی در حال بیدار شدن از خواب زمستانی است. هوشیاری نمایندگان در رأی به عدم قانع شدن از پاسخهای رئیسجمهور و دو استیضاح گذشته و استیضاح وزیر صمت و راه و ترابری در روزهای آینده، ملت را به توانایی مجلس امیدوار میکند.

محمدعلی وکیلی‏ @Dr_vakilii

روحانی مدتهاست در تله بازی باخت - باخت گرفتار شده و در حقیقت به مشاورین خود باخت. اگر تجدیدنظر نکند باختهای بزرگتری در انتظار است!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها