رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از آماده باش پلیس راهور برای برگزاری نماز عید سعید قربان و سفرهای همزمان با تعطیلات پایان هفته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۱۵۳۶

به گزارش جامجم، سردار تقی مهری افزود: در پایان هفته، عید سعید قربان را داریم که دو ماموریت ویژه را پلیس در این ایام بر عهده خواهد داشت.

یکی تمهیدات ترافیکی برای برگزاری نماز عید قربان و دیگری تمهیدات ترافیکی است که در قالب طرح تابستانی برای سفرهای آخر هفته اجرا میشود.

رئیسپلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اشاره به فرارسیدن شهریور ادامه داد: شهریور پرترددترین و در عین حال پرتصادفترین ماه سال است به طوری که در سال گذشته حدود ۱۷۰۰ نفر از جانباختگان در حوادث رانندگی در این ماه جان خود را از دست دادند.

مهری با بیان اینکه بیشترین جانباختگان تصادفات رانندگی در شهریور سال گذشته مربوط به تاریخ ۲۳ شهریور است، گفت: هرچه از نیمه دوم شهریور به پایان تابستان نزدیک میشویم به تبع آن تصادفات نیز افزایش مییابد. بنابراین لازم است رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی استانهای شمالی کشور و نیز استان خراسان رضوی را جزو پرسفرترین استانهای کشور اعلام کرد و گفت: بر همین اساس پلیس تمهیدات ویژهای را در شهریور در این استانها اجرا خواهد کرد.

مهری با تاکید بر اینکه نداشتن استراحت از جمله مهمترین علل تصادفات است که منجر به خستگی و خواب آلودگی رانندگان میشود گفت: درخواست من از رانندگان این است مسیر سفر را به عنوان جزئی از سفر بدانند و به ازای هر دو ساعت رانندگی حتما با توقف در حاشیه امن راه و استراحتگاهها حداقل ۱۵دقیقه استراحت کرده سپس ادامه مسیر دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها