تیم فوتبال امید ایران دیروز در مسابقه آخر مرحله گروهی بازی‌های آسیایی مقابل میانمار قرار گرفت. در بازی همزمان کره شمالی و عربستان هم در برابر هم قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۳۴

ایران و عربستان که با 4 امتیاز، دغدغه‌ای برای صعود نداشتند، در ابن بازی با هم رقابتی زشت برای دوم شدن در گروه داشتند.

جدول به گونه‌ای بود که تیم اول این گروه در مسیر فینال هم به کره جنوبی برخورد می‌کرد و هم به ازبکستان. تیم ایران و عربستان به این دلیل می‌خواستند دوم شوند و آن‌قدر بازی خود را شوخی گرفتند که هر دو از حریفان ضعیف‌شان عقب افتادند. ایران به میانمار باخت و عربستان به کره شمالی. ایران دو گل خورد و عربستان 3 گل. میانمار بارها تا زدن گل سوم پیش رفت، ولی به گل نرسید که اگر گل سوم را می‌زد ما تیم چهارم این گروه می‌شدیم و از دور رقابت‌ها کنار می‌رفتیم.

در هر حال تیم ایران با وجود بازی پرانتقاد و ضعیف و زشتی که ارائه کرد، به عنوان تیم اول به دور بعد رفت. کره شمالی دوم شد و عربستان احتمالا به عنوان یکی از تیم‌های سوم صعود خواهد کرد. متاسفانه تیم امید در این بازی نتیجه و اخلاق را با هم باخت. اگر قرار بود تیم امید ایران اول گروه شود، چرا تا این حد ضعیف ظاهر شدیم و مردم را آزار دادیم؟

مدیران تیم باید به بازیکنان تیم جسارت و شخصیت بدهند؛ اما با این شکست، تحقیرشان کردند. آخرین بار زمانی به میانمار باخته بودیم که اسم این کشور برمه بود و حالا تیم امید ما به این تیم باخت. آن هم چگونه؟

میانمار دو گل به ما زد و چند گل هم نزد (که اگر یکی از این موقعیت‌ها تبدیل به گل می‌شد، از دور رقابت‌ها کنار می‌رفتیم). تیم امید ایران حتی یک موقعیت گل هم نداشت و این مناسب شخصیت فوتبال ما نبود. این بازی یک شکست کامل برای فوتبال ما بود و امیدواریم مدیران فوتبال ما معنای این را درک کرده باشند.

حسین خلیلی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها