صفر - صفر برای این بازی قابل قبول است

نمایش شایسته امیدها مقابل عربستان

تیم ملی فوتبال زیر 21 سال ایران در اولین بازی خود در بازی‌های آسیایی مقابل تیم قدرتمند امیدهای عربستان قرار گرفت که این بازی جذاب با تساوی بدون گل تمام شد.گرچه عربستان مدعی است مانند ایران تیم زیر 21 ساله‌‌های خود را راهی جاکارتا کرده است؛ اما ناگفته پیداست که این تیم، زیر 21 سال نیست.
کد خبر: ۱۱۵۹۶۵۸

هر دو تیم در این بازی موقعیت‌هایی عالی برای گلزنی در اختیار داشتند و تیم ملی امید عربستان به دلیل سن و تجربه بالای بازیکنانش بهتر عمل کردند. شاگردان کرانچار که هماهنگی کمتری نسبت به حریف داشتند به دنبال استفاده از تک موقعیت‌‌ها بودند در حالی که عربستانی‌ها برای برد آمده بودند ولی با آمادگی مدافعان ما بخصوص مهدی مسلمی‌پور به هدفشان نرسیدند. این بازی در نهایت با تساوی بدون گل تمام شد تا دو بازی باقیمانده مقابل میانمار و کره‌شمالی تعیین کند که چه تیم‌‌هایی به مرحله بعد صعود می‌کنند.

در این بازی مهدی امینی، مهدی مسلمی‌پور، محمد آقاجان‌پور، علیرضا آرتا (کارت زرد)، یونس دلفی، محمدامین اسدی (امیر روستایی ۴۳)، محمدمهدی مهدیخانی، محمدرضا آزادی (محمد سلطانی‌مهر ۷۷)، مهدی قائدی (علی جبیره ۸۷)، ابوالفضل رزاق‌پور و عارف آغاسی برای ما بازی کردند.

بازی بعدی ایران فردا مقابل تیم امید کره‌شمالی برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها