چالش‌های صنایع و کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و شرکت‌های خانوادگی در برنامه «پیشران» شبکه چهار سیما بررسی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۹۲۰۰

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار، حمایت از بنگاههای کوچک و متوسط یکی از اولویتهای اساسی در رشد و توسعه اقتصادی کشورهای توسعهیافته است؛ این بنگاهها نقش بسزایی در ایجاد اشتغال دارند. رکود اقتصادی سالهای اخیر ضمن کاهش فعالیت در بخشهای مختلف اقتصادی، تبعات منفی برای بخشهای تولیدی اقتصاد در پی داشته است. به همین منظور برنامه تلویزیونی پیشران این هفته به بررسی چالشها و مشکلات صنایع و شرکتهای کوچک و متوسط میپردازد.

در این برنامه مهدی مفیدی، مجری برنامه به همراه دکتر عطاءا... همایون مجری کارشناس، میزبان صادق نجفی رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی و ابوالفضل حجازی، عضو هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت و عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران میشود. در بخش اخبار داخلی برنامه، حمیده سلطانی گوینده و سردبیر برنامه مخاطبان را در جریان تازهترین خبرها در حوزه کسبو کارهای داخلی قرار میدهد و در بخش اخبار خارجی که اجرای آن را دکتر عطاءا... شریفی بهعهده دارد هم خبرهای اقتصادی در خارج از کشور تحلیل میشود.

برنامه پیشران به تهیهکنندگی سودابه آقاجانیان که بهصورت هفتگی سهشنبهها ساعت 21 روی آنتن میرود، از صفر تا صد کسب و کار در شرایط اقتصاد فعلی بازار و حمایت از کالای ایرانی با حضور استادان و کارشناسان حوزههای مرتبط میپردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها