امیدهای ایران تمرینات خودشان را در اندونزی آغاز کردند

ایران - عربستان؛ نخستین آزمون جدی کرانچار

برگزاری نخستین تمرین تیم امید در جاکارتا. تیمی که سال‌های سال است عناوین مناسبی به دست نیاورده و بیش از 40 سال حسرت نرفتن به المپیک را می‌خورد. هرچند این رقابت‌ها ارتباطی به انتخابی المپیک ندارد، اما قهرمانی در این رقابت‌ها می‌تواند انگیزه بازیکنان برای حضور در مرحله انتخابی المپیک را افزایش دهد.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۶۰

به گزارش سایت کمیته ملی المپیک، شاگردان زلاتکو کرانچار که بامداد شنبه به اندونزی رسیدند از ساعت 16 روز گذشته به وقت محلی نخستین تمرین را برای رویارویی با عربستان انجام دادند. در این تمرین که حدود ۷۵ دقیقه به طول انجامید، بازیکنان تحت نظر کادر فنی به مرور تاکتیکهای مدنظر پرداختند.

عربستان؛ اولین آزمایش جدی امیدها

با تغییراتی که در جدول مسابقات فوتبال بازیهای آسیایی صورت گرفت و پس از اعلام کمیته برگزاری بازیهای 2018 اندونزی مسابقات فوتبال از دهم آگوست (19 مرداد) آغاز میشود. تیم ملی فوتبال کشورمان در این مسابقات با عربستان، میانمار و کرهشمالی در گروه F به رقابت خواهد پرداخت. ملیپوشان کشورمان در برنامه جدیدی که اعلام شده قرار است 15 آگوست (24 مرداد) نخستین بازی خود را مقابل عربستان برگزار کنند. آزمونی که میتواند محکی جدی برای شاگردان کرانچار باشد.

کرانچار: در اردوی چین حسابی بازیکنان را محک زدیم

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران میگوید اردوی این تیم در کشور چین مفید بوده است. زلاتکو کرانچار ادامه داد: فکر میکنم برای ما این اردو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود، چراکه کادر فنی توانست بازیکنان را محک بزند و پی به نقاط ضعف و قوت تیم ببرد. پنج روز در چین حضور داشتیم و این امر باعث شد تا گزینش خوبی از بازیکنان داشته باشیم و ملیپوشان ارزیابی جدی شوند. نتیجهای که به دست آوردیم بد نبود، چراکه برای من اصلا نتیجه مهم نیست و هدفمان ارزیابی و محک بازیکنان بود.

استیلی: شناختی از عربستان نداریم

مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران میگوید مشکلات رفت و آمد و خورد و خوراک روی کار بازیکنان جوان ایران تاثیرگذار است. او ادامه داد: ما کاری را شروع کردیم که آینده این جوانان است. آنها در بازیهای آسیایی کسب تجربه میکنند و میتوانند در المپیک از این تجربه استفاده کنند.

ما هیچ دیداری از عربستان ندیدیم و شناخت کمی از این تیم داریم. میدانید که بازی نخست برای تیمها دشوار است. باید گام محکمی را در این تورنمنت برداریم. امیدوارم تا روز مسابقه ویدئوی خوبی از بازیهای تدارکاتی عربستان به دستمان برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها