در روزهایی که تیم‌های مطرح اروپایی در حال پر کردن سبد نقل و انتقالات تابستانی خود هستند، بایرن مونیخ به دنبال پیاده کردن فلسفه فوتبالی مدنظر نیکو کواچ است. باواریایی‌ها برخلاف دیگر تیم‌های اروپا، چندان در نقل و انتقالات حضور نداشتند و در عوض به دنبال این هستند که با بازیکنان و ستاره‌هایی همچون ریبری، روبن، مولر و کیمیچ روند بازی خود را براساس تفکرات مربی جوانی همچون کواچ تعریف کنند. بازی امشب سوپرجام آلمان در ورزشگاه کامرزبانک آره‌نا شهر فرانکفورت بین بایرن مونیخ به عنوان قهرمان بوندس‌لیگا و اینتراخت فرانکفورت به عنوان قهرمان جام حذفی می‌تواند اولین محک جدی این مربی 47 ساله باشد.
کد خبر: ۱۱۵۸۷۸۳

البته کواچ تصور نمیکرد به این زودی مقابل تیم سابق خود بایستد. این مربی کروات سال 2016 به عنوان سرمربی اینتراخت انتخاب شد و ماه می امسال با ترک این تیم به بایرن پیوست. تنها افتخار کواچ در اینتراخت قهرمانی در این فصل از مسابقات جام حذفی آلمان بود که همین بایرن مونیخ را در فینال با نتیجه 3 بر یک شکست داد. این اولین بار پس از سال 1988 بود که اینتراخت توانست در جام حذفی آلمان به قهرمانی برسد.

بازی امشب دومین باری است که اینتراخت به مسابقه سوپرجام میرسد. آخرین حضور آنها در این مسابقه به همان سال 1988 باز میگردد که در فینال با نتیجه 2 بر صفر به وردربرمن باختند. در طرف مقابل اما بایرنیها رکورددار در این زمینه هستند. آنها تاکنون شش قهرمانی و پنج نایبقهرمانی در این مسابقات به دست آوردهاند. از سوی دیگر این هفتمین سال متوالی است که بایرن میتواند به بازی سوپرجام برسد. در صورت پیروزی شاگردان کواچ در بازی امشب، این تیم برای سومین سال متوالی در این مسابقه به پیروزی رسیده است. گلزنترین بازیکن سوپرجام آلمان وینتون روفر، بازیکن دهه 90 وردربرمن است که چهار گل به ثمر رسانده است. توماس مولر و آرین روبن با سه گل در تعقیب او هستند و با گلزنی در بازی امشب میتوانند رکورد او را بشکنند.

خامس رودریگز، هافبک کلمبیایی بارین بعد از جامجهانی با مصدومیت روبهرو شد و به احتمال زیاد به همین دلیل در بازی امشب تنها غایب سرشناس تیم کواچ خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها