منچستر یونایتد- لستر سیتی، جمعه شب 23:30

شروع هیجان لیگ برتر از اولدترافورد

آنها که برای شروع فصل جدید لیگ برتر انگلیس لحظه‌شماری می‌کردند، فرداشب (جمعه) انتظارشان در ورزشگاه اولدترافورد به پایان می‌رسد و خود را برای شروع یک لیگ هیجانی آماده می‌کنند. بازی ابتدایی لیگ امسال بین منچستر یونایتد و لسترسیتی در ورزشگاه خانگی شیاطین سرخ برگزار می‌شود و همین بازی نشان می‌دهد لیگ برتر در فصل جاری داغ‌تر از همیشه دنبال می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۸۳۲۷

این بازی در حالی برگزار میشود که فصل نقل و انتقالات تابستانی برای سرخهای شهر منچستر به هیچ وجه برایشان خوب پیش نرفت. مورینیو لیست خریدی را برای فصل جدید به مدیران آمریکایی باشگاه داده بود که تنها چند نفر از آنها جذب شد و همین مساله ناراحتی آقای خاص را طی چند روز گذشته به همراه داشت. شاخصترین خرید این تیم، فرد بازیکن برزیلی شاختار دونسک اوکراین بود که پیش از آغاز بازیهای جامجهانی با این تیم قرارداد امضا کرد. با این حال منچستریها در ادامه نتوانستند چندان موفق ظاهر شده و تلاششان برای خرید بازیکنانی همچون هری مگوایر، بواتنگ و یری مینا به بنبست خورد. در همین حال، ستارههای فرانسوی تیم منچستر یعنی آنتونی مارسیال و پل پوگبا نیز طی چند روز گذشته خبرهای زیادی در مورد رفتنشان از این تیم شنیده شده است. در طرف مقابل، لستر چندان خرید شاخصی نداشته و در این میان یکی از مهمترین بازیکنان خود را از دست داده است. ریاض محرز، ستاره الجزایری این تیم چند هفته پیش عازم منسیتی شد تا شاگرد پپ گواردیولا شود.

ژوزه مورینیو در9 بازی ابتدایی قبلی خود شکست نخورده و امیدوار است این رکورد را در بازی فرداشب هم تکرار کند. مورینیو با این رکورد و با توجه به تعداد سالهای حضور در لیگ برتر انگلیس، رکورددار محسوب میشود. در طرف مقابل، لسترسیتی به دنبال این است که در هشتمین بازی خود در تاریخ لیگ برتر به اولین پیروزی برسد. همچنین این نهمین بار است که روباه‌‌ها (لقب لستر در فوتبال انگلیس) وارد اولدترافورد میشوند که هشت بار را شکست خورده و تنها یک بازی را با نتیجه تساوی به پایان رسانده است. در تاریخ فوتبال انگلیس، این دو تیم تاکنون 24 بار به مصاف هم رفتهاند که سهم پیروزی شیاطین سرخ بسیار بیشتر از لستر بوده است. آنها 15 بار به پیروزی رسیده و تنها دو بار شکست خوردهاند. از سوی دیگر، منچستر پنج بازی پیش فصل دوستانه خود را با سه پیروزی، یک باخت و یک تساوی به پایان رسانده است. در حالی که آمار لستریها در این زمینه، سه شکست، یک تساوی و تنها یک پیروزی بوده است.

حسین خلیلی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها