رئیس رسانه ملی در آیین افتتاح سامانه نظرسنجی الکترونیک:

مخاطبان بزرگ‌ترین سرمایه‌های صداوسیما هستند

‌دکتر علی عسکری با بیان این‌که مخاطب بزرگ‌ترین سرمایه رسانه ملی است، گفت: باید با نظرسنجی‌های دقیق نظرات مختلف مخاطبان را بشناسیم و برای طراحی درست رسانه برنامه‌ریزی کنیم.
کد خبر: ۱۱۵۷۶۰۷

به گزارش روابط عمومی صداوسیما، رئیس رسانه ملی در آیین افتتاح سامانه نظرسنجی الکترونیک مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما با تاکید براهمیت انجام تحقیقات در تولیدات صداوسیما تصریح کرد: تحقیقات، پایه همه کارهای ما در رسانه ملی است و باید مطالعات و تحقیقات اجتماعی در سازمان صداوسیما جدی گرفته شود.

دکتر علی عسکری با اشاره به تأکیدات مسئولان تحقیقاتی کشور مبنی بر اهمیت و جایگاه مرکز پژوهش و افکارشناسی در تحقیقات اجتماعی عنوان کرد: رسانه ملی با تمام توان از این نوع تحقیقات در حوزه‌های اجتماعی حمایت می‌کند و آن را کمک به حوزه‌های تصمیم‌گیر کشور می‌داند.

رئیس سازمان صداوسیما به تجربه‌های موفق کشورهای مختلف در استفاده از نتایج نظرسنجی و تحقیقات اشاره کرد و افزود: سیاستگذاری، تصمیم‌گیری و تصدیگری مجموعه‌ای است که در رأس آن تحقیقات و مطالعات دقیق اجتماعی است.

رئیس رسانه ملی با بیان این‌که مدیران استانی مرکز پژوهش و سنجش افکار باید از زوایای مختلف استان شناخت دقیق و کافی داشته باشند گفت: باید خلأ شناخت فرهنگی و اجتماعی استان‌ها را با تلاش عالی و هدفمند پر کنید و این شناخت را مبنای تصمیم‌گیری‌های درست برای کشور قرار دهید.

او افزود: اگر شما در این زمینه دقیق و درست عمل کنید، استان را در مسیرهای مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... رو به رشد حرکت خواهید داد و باعث پیشرفت استان می‌شوید.

رئیس سازمان صداوسیما با تأکید بر این‌که در رسانه ملی نسبت به شناخت و رفع نیازهای رسانه‌ای مردم وظیفه سنگینی داریم، گفت: هم باید توانمندی خود را در عرصه شناخت نظرهای مردم حفظ کرده و هم باید به گونه‌ای حرکت کنید که اعتبار شما در این عرصه خطیر
حفظ شود.

دکتر علی عسکری با ابراز امیدواری نسبت به بهبود کیفیت نظرسنجی‌ها با استفاده از سامانه نظرسنجی الکترونیکی افزود: بعد از این حرکت امیدواریم تحقیقات و نظرسنجی‌های شما بهتر از گذشته، دقیق‌تر و لحظه‌ای ارائه شود تا بتوانیم تصمیمات مؤثر بگیریم. ‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها