چند روز بعد از قطع درختان جنگلی به‌وسیله لودرهای مجری و پیمانکار ساختمان انتهای عدالت 111 گرگان، اهالی که به این تخریب و ساخت وساز اعتراض داشتند با نگارش و ارسال نامه‌ای خطاب به مدیرکل منابع طبیعی گلستان از وی درخواست رسیدگی به ماجرا را کردند.
کد خبر: ۱۱۵۷۱۵۷

این نامه که به امضای جمعی از اهالی محل و همسایههای مجتمع در دست ساخت رسیده است از ابوطالب قزلسوفلو خواسته تا عرصه را از متجاوزان سودجو گرفته و به عرصههای جنگلی بازگرداند. در این نامه اهالی اعلام کرده اند که برای هر گونه نهال کاری آمادگی دارند.

در بخشی از نامه آمده است: «با توجه به تجاوز و دستورزی افراد سودجو و فرصتطلب به عرصه جنگلی و حریم و بستر رودخانه زیارت در انتهای عدالت 111 و تبدیل این عرصه جنگلی به زمین خاکی فاقد هیچگونه پوشش گیاهی، اینجانبان ساکنان خیابان عدالت 111 خواستار ترمیم واحیای این منطقه با کاشت نهالهای جنگلی هستیم تا حداقل شاهد تجاوز بیشتر و منظره زشت وناپسند به وجود آمده نباشیم. در ضمن کلیه اهالی محل پیشاپیش جهت کاشت و احیای منطقه تخریب شده، آمادگی خود را
به حضور اعلام میدارند.»

شهرداری جواب نداد

به خاطر رعایت انصاف و اصول حرفهای روزنامهنگاری، با «روابط عمومی شهرداری گرگان» تماس گرفتیم؛ اما مسئولان این اداره به خبرنگار جامجم پاسخی ندادند. این روش در شهرداری گرگان چندسالی است که باب شده و ظاهرا به طور عجیبی نیز ادامه دارد.

عدم پاسخگویی به افکار عمومی و رسانهها که نماینده آن هستند در زمان شهردار پیشین گرگان به رویهای عادی تبدیل شده که حالا در زمان شهردار جدید نیز ادامه دارد و میرود تا تضییع حقوق شهروندی را به طور کامل رقم بزند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها