برای نخستین بار در کشور و به همت کارشناسان کشور

شرکت فجر اصفهان برچسب آبی تولید نهال را دریافت کرد

وزیر جهاد کشاورزی مهندس حجتی و معاونت باغبانی وزارتخانه مهندس طهماسبی و هیئت همراه در تاریخ 28 تیرماه از دو طرح واحد چهارمیل شرکت کشاورزی فجر اصفهان بازدید کردند.
کد خبر: ۱۱۵۴۷۰۷
شرکت فجر اصفهان برچسب آبی تولید نهال را دریافت کرد

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری بنیاد مستضعفان، همراهان وزیر در این بازدید مسوولان استانی و شهرستانی بخش کشاورزی و نماینده و فرماندار شهرستان اردستان بودند.

در این بازدید وزیر کشاورزی و همراهان در گلخانه سازگاری و رشد این واحد حاضر و ضمن بررسی وضعیت پایه های تولیدی از طریق کشت بافت در محل در نظر گرفته شده جهت لیبل گذاری اولین تولیدات نهال گواهی شده کشور حاضر شدند.
مهندس حجتی پس از رونمایی و الصاق لیبل آبی به اولین تولیدات این پروژه در مصاحبه با خبرنگاران استفاده از نهال گواهی شده را برای توسعه باغبانی کشور ضروری دانسته و افزود: مهمترین کار در حوزه حمایت از محصولات دانش بنیان در حوزه کشاورزی معرفی این فرایند و بازاریابی برای محصول نهایی است تا کشاورزان بتوانتند این محصول را مورد بهره بردای قرار بدهند.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار در کشور شرکت فجر اصفهان لیبل آبی تولید نهال را دریافت کرده است گفت: لیبل آبی از موسسه ثبت و گواهی نهال کشور به این شرکت اعطا شده تا نهال های تولید شده با اصالت و شناسنامه دار باشند.

در پایان برنامه بازدید وزیر جهاد کشاورزی و همراهان در محل کشت آزمایشی 23 رقم وارداتی سورگوم از کشور فرانسه حاضر و با توضیحات مسئولان شرکت با پروژه کشت ۶۰ هکتاری تیپ در این شرکت و نیز برتری های کشت سورگوم به کشت ذرت از جمله مصرف کم آب آشنا شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها