دام شیطانی خواننده پاپ برای دختران جوان

خواننده پاپ که با فریب دختران به بهانه ازدواج آنها را مورد آزارو اذیت قرار داده بود، بازداشت شد. او با تهیه فیلم و عکس سیاه از قربانیان خود اخاذی هم می‌کرد.
کد خبر: ۱۱۵۴۶۸۱

به گزارش جامجم، بیستم تیر امسال دختر جوانی با حضور در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران از مردی که خواننده پاپ بود به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد. با دستور قضایی پرونده برای ادامه تحقیقات در دستور کار ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. شاکی با حضور در پلیس آگاهی در جریان تحقیقات به افسر تحقیق گفت: در شبکه اجتماعی اسکوت با جوانی به نام سعید آشنا شدم. او میگفت خواننده و آهنگساز است. علاوه بر آن آثار هنریاش در سایتهای مختلف منتشر شده است. او حتی برای اینکه اعتمادم را بیشتر جلب کند، عکسها و فیلمهای خصوصی را که در مجالس مختلف همراه بازیگران و خوانندگان مطرح کشور داشت به من نشان داد. وی افزود: در جریان این آشنایی او کمکم به من ابراز علاقه کرد. تصمیم گرفت با من ازدواج کند. او به من گفت در تلویزیون یکی از مجریان مطرح برنامهای دارد که حتی از وی برای حضور در برنامهاش دعوت کرده است. در جریان این آشنایی مدام پیامکهایی دریافت میکردم با این عنوان که شما برای شرکت در کنسرتهای سعید این خواننده پاپ دعوت شدهاید. در ادامه از من خواست درباره ازدواج حضوری با هم حرف بزنیم که قبول کردم.

شاکی ادامه داد: زمانی که با هم ملاقات کردیم، سعید به من گفت به خاطر موقعیت کاریاش، دشمنان زیادی دارد اگر ما را با هم ببینند، حتما فیلم و عکسی تهیه کرده و با انتشار آن در فضای مجازی موقعیت کاری و حرفهای او را به خطر میاندازند و ممکن است دیگر نتواند کار کند. با این حرفها مرا قانع کرد و خواست به خانهاش در منطقه دربند بروم. به من میگفت در جریان این ملاقات هنرمندانی نیز دعوت شده‌‌اند و مرا حتی با آنها آشنا میکند. به همین خاطر 26 خرداد امسال خودرویی به سراغم فرستاد و من با آن به خانه اش رفتم. وی افزود: او صدای ضبط را بلند کرد و چند تا از آهنگهایی که خوانده بود را برایم گذاشت تا گوش کنم. دقایقی نگذشته بود که به سمتم آمد و همان موقع متوجه نیت شوم او شدم. از او خواستم از من فاصله بگیرد در غیر این صورت داد و فریاد راه میاندازم. او جلوی دهانم را گرفت و به من حمله کرد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. بعد هم رهایم کرد. از ترس جانم فرار کردم. خیلی ترسیده بودم و به خانوادهام حرفی نزدم. چند روز بعد سعید ،جوان آزارگر با من تماس گرفت و گفت از حضورم در خانهاش و بلایی که سرم آورده فیلم و عکس تهیه کرده است. باید برای اینکه آبرویم نرود و فیلم و عکسها را در فضای مجازی منتشر نکند، به او پول بدهم.

شاکی ادامه داد: من در چند مرحله پولهای چند میلیونی دور از چشم خانوادهام به او پرداختم. اما او پول بیشتری از من میخواست و مدام تهدیدم میکرد. من پول بیشتری نداشتم به همین خاطر تصمیم گرفتم از او شکایت کنم. گمان میکنم دختران جوان دیگری هم مثل من در دام او گرفتار شده باشند. با شکایت این دختر جوان بود که پرونده به جریان افتاد و با دستور قضایی، سعید، این خواننده پاپ 29 ساله از سوی ماموران
اداره 16 پلیس آگاهی تهران تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. در جریان تحقیقات خانه مجردی متهم که در طبقه سوم خانهای در یکی از مجتمعهای مسکونی منطقه دربند بود، شناسایی شد. ماموران به آنجا اعزام شدند و در روزهای پایانی هفته گذشته متهم دستگیر شد.

این خواننده جوان در بازجویی پلیسی، ابتدا اظهارات ضد و نقیضی را مطرح کرد، اما درادامه تحقیقات زمانی که با شاکی پرونده در مواجهه حضوری قرار گرفت، بناچار سکوت خود را شکست و به جرایمش اعتراف کرد.

در حالی که تحقیقات پلیسی از این متهم ادامه داشت، چند زن و دختر جوان دیگر نیز که در دام این خواننده آزارگر گرفتار شده بودند با حضور در اداره 16 پلیس آگاهی تهران شکایتهای مشابهی مطرح کردند. یکی از این شاکیان جدید به افسر تحقیق گفت: در تلگرام با سعید که میگفت خواننده و آهنگساز است، آشنا شدم. در پی این آشنایی، او به من ابراز علاقه کرد و وعده ازدواج داد. او یک روز به من گفت برای تهیه هزینه مالی آلبوم هنری (موسیقی) نیاز به پول دارد. او حتی یک بیوگرافی جعلی در سایت ویکی صدا برای خودش ساخته و آن را برایم ارسال کردکه دیگر اطمینانم به او بیشتر شود. وی افزود: به او کمک مالی کردم. بعد هم از من خواست پیش از ازدواجمان برای دیدن خانوادهاش به خانهاش در منطقه دربند بروم و رفتم. اول انگار همه چیز خوب به نظر میرسید، اما بعد متوجه شدم او تنهاست و خبری از خانوادهاش نیست. همین باعث شک من شد و خواستم از آن خانه بیرون بروم که مانعم شد.

شاکی ادامه داد: او به سمتم حملهور شد. با وی درگیر شدم و میخواستم فرار کنم که نشد. سعید با ضرب و شتم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. بعد رهایم کرد و من از خانه بیرون آمدم و به خانهام بازگشتم. او در تماسهای بعدی تهدیدم کرد از من فیلم و عکس تهیه کرده است. بعدها متوجه شدم اطلاعات کاری و زندگی او با آنچه در ویکی صدا منتشر شده، متفاوت است. از ترس آبروی خود و خانوادهام پول درخواستیاش را پرداختم. چند بار خواستم شکایت کنم، اما از ترس تهدیدهایش سکوت کردم تا اینکه متوجه شدم او بازداشت شده است. به اداره پلیس رفتم و از او که واقعا خواننده بود به اتهام آزار و اذیت و اخاذی شکایت کردم. سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: با اعتراف متهم پرونده، تحقیقات از دیگر جرایم او در پلیس آگاهی ادامه دارد. افرادی که در دام این متهم گرفتار شدهاند میتوانند با حضور در اداره 16 پلیس آگاهی تهران از وی شکایت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها