پاســــخ اولیـــــه اشــــکان بــه تراکتــوری‌ها؛ منفـــی!

دژاگه به خاطر جام‌ملت‌ها در اروپا می‌ماند؟

اشکان دژاگه، کاپیتان دوم تیم ملی ایران که در جام جهانی روسیه هیچ شانسی برای بازی به دست نیاورد و در هر سه مسابقه نیمکت‌نشین بود، حالا در تیررس باشگاه تراکتورسازی تبریز قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۵۴۶۵۰

اشکان با باشگاه ناتینگهام فارست انگلیس در لیگ دسته اول این کشور قرارداد داشت، ولی حالا قراردادش به پایان رسیده است. قبل از حضور اشکان در جام جهانی این باشگاه به دژاگه پیشنهاد داد قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کند. روسای این باشگاه تاکید داشتند هواداران دوست دارند بازی‌های او را در زمین مسابقه و با پیراهن ناتینگهام ببینند به همین خاطر تمایل دارند کنارشان بماند. دژاگه اما در آن زمان اعلام کرد به دلیل حضور در جام جهانی و تمرکزی که روی مسابقات دارد، ترجیح می‌دهد فعلا به پیشنهاداتش فکر نکند. پس از جام جهانی هم ناتینگهام پیشنهاد تمدید قرارداد را داد ولی او هنوز در این باره تصمیم‌ نگرفته است.

دژاگه ظاهرا دوست دارد به کار خود در فوتبال اروپا ادامه دهد و در جام ملت‌های امارات هم همراه با تیم‌ملی حاضر شود. خیلی‌ها تصور می‌کردند اشکان به خاطر مصدومیت‌هایش بعد از جام جهانی از تیم‌ملی کنار بکشد، ولی این بازیکن روزهای سختی را سپری کرد و حالا تصمیم دارد دوباره به کارش در تیم‌ملی ادامه دهد. دژاگه معتقد است اگر می‌خواهد در جام ملت‌ها آماده باشد و اصلا شانس حضور در این رقابت‌ها را داشته باشد باید در اروپا بماند.

باشگاه تراکتورسازی، اما از جمله مشتریان اوست که تلاش دارد تا با پیشنهادی وسوسه‌انگیز این بازیکن را به ایران بکشد. پس از تغییر مالکیت این باشگاه، تراکتوری‌ها در نقل و انتقالات فعالیت‌های خود را گسترده‌تر کردند. مالک این باشگاه رابطه بسیار نزدیکی با مسئولان تیم‌ملی دارد و تلاش کرده تا حتی از آنها برای جذب اشکان کمک بگیرد. او مالک همان شرکت هواپیمایی است که معمولا پروازهای تیم‌ملی را چارتر می‌کند و برای جام‌جهانی هم یک هواپیمای زیبا برای تیم‌ملی طراحی کرد.

تراکتورسازی با حضور مالک جدید خود توانسته در نقل و انتقالات با چند بازیکن خارجی و داخلی قرارداد امضا کند. سران این باشگاه اعتقاد دارند در صورتی که بتوانند اشکان دژاگه را به خدمت بگیرند در میانه‌های میدان رهبری خواهند داشت که می‌تواند در موفقیت تیم نقشی کلیدی بازی کند. آنها ابتدا با مسعود شجاعی مذاکره کردند، ولی خیلی زود به این نتیجه رسیدند که کاپیتان اول ایران به ایران نمی‌آید.

شجاعی تصمیم گرفته به کار خود در خارج از ایران ادامه دهد. پس از شکست مذاکرات با مسعود، تراکتور در چی جذب اشکان دژاگه افتاد که تا این لحظه پاسخ او برای پیوستن به تیم تبریزی منفی بوده است.

دژاگه در اروپا پول خوبی می‌گیرد و طبیعتا پیشنهاد تراکتورسازی باید برای او خیلی وسوسه‌انگیزتر باشد که بخواهد به ایران بیاید. دیروز تلاش‌های ما برای گفت‌وگو با اشکان دژاگه و مدیر برنامه‌هایش بی‌نتیجه باقی ماند. نزدیکان تیم‌ملی هم تاکید داشتند در آخرین گفت‌وگویی که این بازیکن داشتند او تاکید کرده قصد دارد در اروپا به کارش ادامه دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها