مقابله با آسم با مصرف بیشتر میوه و سبزیجات

طبق نتایج یک مطالعه جدید، رژیم غذایی سرشار از میوه، سبزیجات و غلات کامل به کاهش علائم آسم کمک می‌کند.
کد خبر: ۱۱۵۳۵۰۹

محققان دانشگاه پاریس عنوان میکنند افراد مبتلا به آسم میتوانند با مصرف بیشتر میوه، سبزیجات و غلات کامل به کاهش علائم بیماری خود از جمله دشواری در نفس کشیدن، درد سینه و سرفه کردن کمک کنند. از سوی دیگر، کسانی که رژیم غذایی ناسالم حاوی مصرف زیاد گوشت، نمک و مواد قندی دارند، احتمالا بسختی علائم بیماریشان تسکین مییابد.

رژیم غذایی سالم عمدتا حاوی مصرف بالای میوه، سبزیجات و فیبر است. این نوع رژیم غذایی دارای خواص آنتیاکسیدانی و ضدالتهابی است و عناصر موجود در یک رژیم غذایی سالم احتمالا به کاهش علائم کمک میکند. رژیم غذایی کمتر سالم، شامل مصرف بالای گوشت، نمک و مواد قندی است./ مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها