برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد خودش و تیمش برای حضور در دربی سوپرجام، کاملا آماده است.
کد خبر: ۱۱۵۲۸۵۶

او که از طریق فضای مجازی به سوالات جامجم پاسخ میداد، گفت: «تمرینات بسیار خوب و مفیدی در کمپ واراژدین پشت سر گذاشتیم. این کمپ میتواند عوامل موفقیت ما را در پی داشته باشد. در این کمپ، چند اتفاق خیلی خوب برای مان رخ داد، مثلا اینکه بازیکنان از لحاظ بار روانی، به وضعیت مطلوبی رسیدند و با توجه به بدنسازی سختی که داشتند، میتوانند بهترین بهره را در طول فصل داشته باشند. همچنین بازیکنان مصدوم مان مثل شجاع خلیلزاده و سیدجلال حسینی نیز به تمرینات برگشتند و با قدرت زیادی تمرین را ادامه میدهند. ما برای آن که به هماهنگی کاملی هم برسیم، بازیهای تدارکاتی مفیدی داشتیم و فکر میکنم از هر لحاظ آماده بازگشت به لیگ هستیم.»

برانکو با اشاره به سوپرجام پیش روی تیمش، افزود: «بازی با استقلال در هر تورنمنتی میتواند برای من و بازیکنانم جالب باشد. استقلال و پرسپولیس افتخارات فوتبال ایران هستند که تقابلشان مثل برخورد تیمهای بزرگ در سراسر جهان، جذابیتهای بزرگی در پی دارد. ما هم میخواهیم از این فرصت برای نشان دادن انگیزهها و هیجانهای مان استفاده کنیم و یک تیم آماده را به مصاف استقلال بفرستیم. با این کار، مردم هم از فوتبال لذت میبرند. مطمئن باشید برای دربی در سوپرجام کاملا آماده ایم و میخواهیم با کسب پیروزی در این بازی، با روحیهای خوب به لیگ برتر برگردیم.»

آخرین سوال ما از برانکو در مورد جذب بازیکنان جدید توسط باشگاه بود که گفت: «از این اتفاق رضایت دارم. گرشاسبی و همکارانش برای اینکه تیم پرقدرتی در فصل آینده داشته باشیم، تلاشهای گستردهای انجام دادند و ما به اکثر خواستههایمان در فصل نقل و انتقالات رسیدیم. بدون شک در نیمفصل دوم، تیم بهتری خواهیم داشت اما در نیمفصل اول، کارمان کمی سخت است و انتظار دارم بازیکنانم بتوانند با همین شرایط خوبی که در اردو سپری کردند، در نیمفصل اول به اندازه کافی امتیاز بگیرند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها