برای بارداری سالم سراغ موبایل بروید!

بدون شک یکی از حساس‌ترین دوره‌های زندگی خانم‌ها دوران بارداری و نگهداری از نوزاد است. هرچند استفاده از تجربه‌های مادران دیگر، می‌تواند برای گذراندن این دوران مهم باشد اما کافی نیست.
کد خبر: ۱۱۵۱۳۸۶

در این بین «اپلیکیشن مادرشو» برای پشت سرگذاشتن دوران بارداری به بهترین شکل ممکن، نکات مفیدی را در اختیار شما میگذارد. این اپلیکیشن اندرویدی میتواند از دو جنبه کاربرد داشته باشد؛ هم ابزاری برای ردیابی دوران حاملگی و تغییراتش است و هم علم و آگاهی مخاطبانش را در مورد سلامت زنان و مسائل دوران بارداری و بعد از آن ارتقا میدهد.

مادران با ثبتنام در مادرشو باید تاریخ بارداری و زمان تخمینی زایمان را به اپلیکیشن بدهند. اگر هم زمان زایمان مشخص نیست، اپلیکیشن میتواند نسبت به آخرین قاعدگی، زمان زایمان را تخمین بزند. در هر صورت فرقی نمیکند از کدام روش استفاده شود چون مادرشو از این اطلاعات برای تحت نظر گرفتن دوران بارداری کاربرانش استفاده میکند.

البته به لطف رابط کاربری شکیل و جذاب اپلیکیشن، اطلاعاتی مثل زمان باقیمانده تا زایمان، مراقبتهای پزشکی مربوط به هر دوره و دانستنیهای مربوط به تمام هفتههای بارداری به بهترین شکل برای کاربر به نمایش در میآیند.

بزرگترین مزیت مادرشو برای شما، اطلاعاتی است که بر اساس هر هفته دوران بارداری از آن دریافت خواهید کرد.

نکته خوب اینجاست که اطلاعات مرتبط با هر هفته بارداری «طبقهبندی شده» و مرتبط به هم هستند و در یک محل گردآوری شدهاند؛ یعنی مثلا تمام اتفاقات و تغییرات مربوط به هفته نوزدهم بارداری در یک صفحه و یکجا به نمایش در میآیند؛ این که اندازه جنین در هفته نوزدهم چند سانتیمتر است، وزن مادر باید چقدر باشد؟ تغییرات فیزیکی بدن باردار در این دوره چگونه‌اند یا برای تغذیه و ورزش در این شرایط چه نکاتی را باید رعایت کرد.

این نکات دست به دست هم داده‌اند تا از مادرشو یک اپلیکیشن فوق‌العاده کاربردی بسازند؛ محصولی که هم به خانم‌های باردار برای داشتن زایمانی موفق و پیشگیری از مشکلات پس از زایمان کمک می‌کند و هم می‌تواند وسیله‌ای باشد تا اطرافیان یک خانم باردار با علم بیشتری بتوانند مراقب او و فرزند در راهش باشند.

پریسا اصولی

جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها