با شکست 2 بر یک پرتغال مقابل اروگوئه در دومین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی، قهرمان یورو 2016 خیلی زودتر از انتظارات از جام جهانی خداحافظی کرد. بعد از این دیدار پیش‌بینی می‌شد کریستیانو رونالدو با توجه به سن و سالی که دارد از بازی‌های ملی خداحافظی کند، اما سخنان این بازیکن سرشناس چنین چیزی را ثابت نمی‌کند.
کد خبر: ۱۱۵۱۰۳۴

کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال در پاسخ به پرسشی درباره آینده فوتبالیاش در تیم ملی این کشور گفت: در حال حاضر زمان مناسبی برای صحبت کردن درباره آینده بازیکنان و سرمربی تیم نیست. بر این باور هستم که تیم کنونی پرتغال با توجه به ترکیب بازیکنان جوان و با تجربهای که دارد و با توجه به اتحاد و همبستگی جزو بهترین تیمهای فوتبال جهان خواهد شد.

او ادامه داد: ما در هر دیدار با نهایت تلاش و جنگندگی بازی کردیم. باید سربلند به پرتغال برگردیم. دوست دارم که به اروگوئه برای صعود به دور بعد تبریک بگویم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایسته نتیجهای بهتر از این بودیم اما در فوتبال تیمی که بیشتر گل میزند به پیروزی میرسد. به عنوان کاپیتان تیم از عملکرد تیم راضی هستم و به آن افتخار میکنم.

یووه؛ جدیدترین مشتری

همزمان با پایان بازیهای پرتغال در روسیه، گمانهزنیها در مورد آینده رونالدو از همین حالا شروع شده است. در همین راستا، نشریه توتو اسپورت درست پس از حذف کریستیانو رونالدو و یارانش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 در خبری نوشت که باشگاه یوونتوس و ژرژ مندز، مدیر برنامههای رونالدو در حال فراهم آوردن مقدمات انتقال شوکه کننده کاپیتان تیم ملی پرتغال به تورین هستند. این نشریه تا حدی از به حقیقت پیوستن این خبر اطمینان داشته که آن را با انتشار تصویری بزرگ از رونالدو روی جلد خود منتشر کرد.

طبق ادعای توتواسپورت مندز که در یک ماه گذشته با یوونتوس برای انتقال 40 میلیون یورویی ژوائو کانسلو از والنسیا به یوونتوس همکاری داشت و به این ترتیب به قهر 11سالهاش با مدیران یووه پایان داد، حالا قصد دارد کار بزرگتری برای بانوی پیر انجام دهد و رونالدو را به بیانکونری برساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها