کد خبر: ۱۱۴۸۹۶۶

فرصت طلب

کریستیانو رونالدو (پرتغال)

هر 30 دقیقه یک گل. رونالدو با این آمار در پایان دور اول مرحله گروهی بهترین گلزن است؛ کسی که هم پاس گل داد به خودش و هم گلزنی کرد. او در بازی با اسپانیا هم پنالتی گرفت و هم خطای پشت هجده قدم. هر دو را هم خودش گل کرد. یک شوت هم زد که با سوتی دخهآ گل شد.

آقای پاس

خاویر ماسکرانو (آرژانتین)

ماسکرانو در سومین جام جهانی عمرش حالا پختهتر و با تجربهتر از همیشه است. او در بازی اول آرژانتین 138بار توپ را به همبازیانش پاس داد تا رکورددار تعداد پاس تا به اینجای رقابتها باشد. دقت پاس ماسکرانو هم با 95 درصد فوقالعاده بود. او فقط 7 پاس اشتباه داشت و 131 پاس را صحیح به مقصد رساند. پاسهایی که البته منجر به برد آرژانتین نشد.

بهترین گلر

گیرمو اوچوا (مکزیک)

در دور اول مرحله گروهی جام جهانی 9 دروازه بان از جمله علیرضا بیرانوند دروازه خودشان را بسته نگه داشتند که در این بین بهترین گلر، گیرمو اوچوا دروازهبان مکزیک است. او در بازی با آلمان 9 سیو داشت تا بیشترین نقش را در شکست دادن مدافع عنوان قهرمانی داشته باشد. اوچوا که عوض باشگاه استاندارد لیژ بلژیک است، بعد از درخشش در مقابل آلمان مورد توجه باشگاه ناپولی قرار گرفته است.

بی دقت

لوئیس سوارز (اوروگوئه)

در دور اول بازیهای گروهی جام جهانی مهاجمی نبوده که بیش از یک موقعیت گل را خراب کرده باشد. هیچکس جز لوئیس سوارز. او به تنهایی 3 موقعیت گل را در بازی اوروگوئه و مصر خراب کرد تا با فاصله زیاد، بیدقتترین بازیکن جام باشد.

دونده

الکساندر گولووین (روسیه)

تیم ملی فوتبال روسیه شاید ستاره به نامی در جام 21 نداشته باشد اما بازیکنانی دارد که در بازیهای آسانی مثل بازی با عربستان هم، بیشترین میزان دوندگی را دارند. آمار بیشترین دوندگی در دور اول مرحله گروهی متعلق است به الکساندر گولووین هافبک میانی تیم ملی روسیه که 12.706 کیلومتر دوید. در کل 16 بازی نخست جام، فقط یک بازیکن دیگر بیشتر از 12 کیلومتر دوید؛ اریکسون از دانمارک (12.262 کیلومتر)

پرتلاش

لیونل مسی (آرژانتین)

شاید جامجهانی 2018، برای مسی تورنمنت تلخ بعدی باشد. آرژانتین جام را با تساوی مقابل ایسلند آغاز کرد و مسی هم یک پنالتی خراب کرد. با این حال خود مسی یکی از پرتلاشترین بازیکن دور اول بود. او با 11 شوت به دروازه و 9 دریبل موفق هم شوت زنترین بازیکن جام بوده و هم دربیل زنترین.

سریعترین

کریستیانو رونالدو (پرتغال)

نام رونالدو علاوه بر صدر آقای گلها در فهرست سریع ترین بازیکن جام جهانی 2018 هم دیده میشود. مهاجم شماره 7 تیم ملی پرتغال در بازی با اسپانیا در یک صحنه با سرعت 33.98 کیلومتر بر ساعت دوید تا عنوان سریع ترین بازیکن فعلا در اختیار او باشد. دیگر بازیکن سریع جام آنته ریبیچ از کرواسی است که در بازی با نیجریه سرعتش 33.3 بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها