تیم ملی فرانسه از آن دست تیم‌هایی بود که پیش از آغاز جام جهانی حرف و حدیث فراوانی در مورد قدرتش شنیده می‌شد و خیلی‌ها تیم دیدیه دشان را یکی از شانس‌های قهرمانی می‌دانستند. اما بازی نخست آنها مقابل استرالیا بسیار پایین‌تر از حد انتظار بود و دو گل این تیم به لطف فناوری‌های داوری به ثمر رسید. حالا این تیم در دیدار دومش مقابل پرو می‌خواهد با کسب پیروزی هم صعودش را قطعی کند و هم برای سایر حریفان خط و نشان بکشد.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۶۲

دیدار فرانسه و پرو در واقع دومین بازی این دو تیم به حساب میآید. تنها بازی آنها در سال 1982 و در دیداری دوستانه انجام شد که پرو با یک گل توانست در پاریس خروسها را شکست دهد. با این حال آمار و ارقام میگوید که فرانسه عملکرد خوبی مقابل تیمهای آمریکای جنوبی داشته است.

آخرین شکست این تیم مقابل یکی از تیمهای منطقه آمریکای جنوبی به سال 1978 باز میگردد که آرژانتین توانست این تیم را شکست دهد. در هفت بازی گذشته فرانسویها مقابل تیمهای آمریکای جنوبی سه پیروزی و چهار تساوی برای آنها ثبت شده است.

دشان در این بازی بیش از همه روی آنتوان گریزمن حساب کرده است. هافبک فرانسوی در 9 گل از 13 گل اخیر این تیم تاثیر مستقیم داشته به طوری که هفت گل زده و دو پاس نیز به هم بازیهایش داده است. از سوی دیگر، هوگو لوریس با انجام بازی مقابل پرو تعداد بازیهای ملیاش را به 100 میرساند و به اولین دروازهبان تاریخ فرانسه تبدیل میشود که به چنین رکوردی رسیده است.

در دیگر بازی این گروه استرالیا برای زنده نگه داشتن امیدهایش باید مقابل دانمارک به پیروزی برسد؛ در غیر این صورت کانگورها به اولین تیم آسیایی تبدیل میشوند که با روسیه وداع میکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها