رحمتی در آستانه امضای قرارداد 3 ساله

مهدی رحمتی، دروازه‌بان استقلال تنها یک فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارد و پس از آن بازیکن آزاد می‌شود. او فصل گذشته با وجود درخشش حسینی بار دیگر توانست کار خود را خوب پیش ببرد و به درون دروازه برگردد.
کد خبر: ۱۱۴۵۹۶۴

این بازیکن در نهایت جام قهرمانی حذفی را به عنوان کاپیتان استقلال بالا برد. رحمتی با استفاده از بیتجربگی و جوانی سیدحسین حسینی توانست به اهداف خود برسد و بازهم این بازیکن را نیمکتنشین کند. البته رحمتی هر زمانی که در ترکیب ثابت تیم قرار گرفت توانست عملکرد خوبی داشته باشد. او در لیگ قهرمانان آسیا هم خوب عمل کرد.

حالا شایعات زیادی درباره وضعیت حسینی و استقلال شنیده میشود. این دروازهبان گویا ابتدا تصمیم گرفته بود از استقلال برود. در این زمینه با امیر قلعهنویی هم مذاکراتی داشت. هنوز هم شایعاتی درباره احتمال حضور این بازیکن در سپاهان شنیده میشود و هیچ بعید نیست از استقلال جدا شود.

در این شرایط مهدی رحمتی به فکر تمدید قرارداد با باشگاه استقلال افتاده است. منابع خبری فاش کردند او در تلاش است تا دو فصل دیگر قرارداد خود را تمدید کند و در این باشگاه بماند. اگر این اتفاق رخ دهد، یعنی قرارداد مهدی رحمتی سهساله خواهد بود، چراکه یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها