رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تصویب لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم در کمیسیون و صحن علنی، مشروط به گنجاندن حق شرط خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۴۴۴۱۹

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علاءالدین بروجردی پس از نشست کمیسیون امنیت ملی با نمایندگان سازمانهای مرتبط با لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مربوط به اف.ای.تی.اف، تصریح کرد: البته برخی معتقدند که این حق شرط قابل اعمال نیست ولی به رغم اختلاف نظرها، غالب حقوقدانان بر این نظرند که این شرایط میتواند تکلیف ما را در خصوص موارد حساس با دنیا مشخص کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این کمیسیون عصر امروز درخصوص پیوستن ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم جلسه خواهد داشت و رأیگیری نهایی در این جلسه انجام و نتیجه به هیأت رئیسه مجلس منعکس میشود.

بررسی لوایح 4گانه در نخستین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی

نخستین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سهگانه، به ریاست حسن روحانی رئیس جمهور و با حضور رؤسای مجلس و قوه قضاییه تشکیل شد.

در این جلسه علاوه بر ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اقتصادی کشور، گزارشی از پیشرفت کار تصویب لوایح چهارگانه دولت در جهت شفافیت امور بانکی و مالی و مبارزه با پولشوئی و تخلفات مالی ارائه گردید و ضرورت تسریع در ادامه کار رسیدگی به این لوایح مورد تأکید
قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها