رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش سرانجام خبر لو رفتن سوالات امتحانات نهایی و فروش آنها را تائید کرد و خبر داد که عامل فروش سوالات در اتاق تکثیر کار می‌کرده است.
کد خبر: ۱۱۴۴۳۸۸

به گزارش ایلنا، عبدالرسول عمادی با بیان این که عامل این کار بلافاصله شناسایی شده است، توضیح داد: ما کدهای مشخصی در برگه‌های سوال داریم که بر اساس آن می‌توانیم محل وقوع خطا را پیدا کنیم. بنابراین محل وقوع سریعا شناسایی و عامل این تخلف دستگیر شد و پیگیری‌های قضایی در مورد این شخص درحال انجام است. به گفته وی برای پیشگیری از تکرار این اتفاقات، اتاق‌های تکثیر به عنوان واسطه ارسال سوال به حوزه اجرا حذف شد و اکنون سوالات مستقیما به حوزه‌های امتحانی فرستاده می‌شود.

رشد 13/5 درصدی شهریه مدارس غیردولتی

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش نیز گفت: برای سال تحصیلی آینده، میانگین افزایش شهریه در تمامی پایه‌ها در مدارس غیردولتی 5/13 درصد است.

به گزارش مهر، مجتبی زینی وند با اشاره به این‌که رسالت تعلیم و تربیت بسیار سنگین و چندوجهی است، گفت: نظام خانواده، گروه‌های اجتماعی و تمامی دستگاه‌ها در امر تعلیم و تربیت مؤثر هستند و شوراهای آموزش و پرورش امکانات محلی را برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش بسیج می‌کند.

وی ادامه داد در شوراهای آموزش و پرورش در ۶ ماهه دوم سال ۹۶ بیش از ۴۹۶ مصوبه داشتیم که تا امروز این مصوبه‌ها یا محقق شده‌اند یا در حال پیگیری هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها