نسخه سینمایی مرد شش میلیون دلاری که با نام «مرد شش میلیارد دلاری» ساخته می‌شود، بی‌صاحب شد! دیمین زیفرون که قرار بود کارگردانی این اکشن علمی ـ تخیلی را به عهده بگیرد، از این پروژه کناره گرفت. او دلیلی برای اقدام خود عنوان نکرده است. این در حالی است که فیلمنامه نسخه سینمایی را او به صورت مشترک نوشته است. نزدیکان به کمپانی برادران وارنر می‌گویند تفاوت دیدگاه فیلمساز و مدیران کمپانی در رابطه با نوع ساخت فیلم، دلیل اصلی انصراف زیفرون از کارگردانی فیلم بوده است.
کد خبر: ۱۱۴۳۰۱۷

کمپانی وارنر فعلا در جستوجوی کارگردانی تازه برای فیلم پرسروصدای خود است. مارک والبرگ در این فیلم نقش استیو آستین را بازی میکند. مجموعه مرد شش میلیون دلاری در دهه 70 میلادی به روی آنتن رفت. این درام علمی - تخیلی با بازی لی میجرز با استقبال بالای تماشاگران روبهرو و صاحب چند فصل شد.

میجرز در داستان مجموعه در نقش فضانوردی ظاهر شد که در جریان یکی از ماموریت های خود، آسیب جدی میبیند. طی یک جراحی فوق محرمانه، دو پا و یک دست و چشم استیو آستین حالت اتمی پیدا می کند. اوکه حالا قدرت بدنی فوقالعاده ای پیدا کرده، به مقابله با نیروهای خلافکاری می پردازد که قصد برهم زدن امنیت عمومی را دارند.
تهیه کنندگان نسخه سینمایی گفتهاند به حال و هوای نسخه تلویزیونی آن کاملا وفادار خواهند ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها