بختیار رحمانی، هافبک طراح تیم فوتبال ذوب آهن، تا همین فصل قبل در استقلال توپ می‌زد اما اتفاقاتی برایش رخ داد که باعث جدایی‌اش شد و حالا او پیراهن ذوب‌آهن را به تن دارد. او با این تیم روز سه‌شنبه به ورزشگاه آزادی می‌رود تا با رقم زدن بهترین شرایط ممکن، به همراه تیمش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. بختیار به ما گفت: «در بازی رفت، استرس بسیار بالایی برای هر دو تیم به وجود آمده بود. هر لحظه ممکن بود یکی از تیم‌ها گل بخورد و شانس کسب برد را از دست بدهد. دیدید که مهم ترین اتفاق بازی هم در آخرین دقایق رخ داد و کاملا هم اتفاقی بود زیرا تیم ما روی یک پنالتی به گل رسید. خدا را شکر که بازی رفت را بردیم و دنبال کسب پیروزی در بازی برگشت هستیم.»
کد خبر: ۱۱۴۱۱۹۱

این بازیکن اضافه کرد: «بازی برگشت در یک روز مهم نهتنها برای ذوبآهن یا استقلال بلکه برای تمام اهالی فوتبال ایران برگزار میشود. هر دو تیم، نماینده ایران هستند ولی ما بازی رفت را بردهایم و شانس بیشتری برای صعود داریم. امیدوارم بتوانیم از این شانس بهره ببریم و هر طور شده به مرحله بعدی برویم. حتی میتوانیم با باخت 2 بر یک مقابل استقلال صعود کنیم که این هم خبر خوبی برای ماست.»

بختیار در خصوص اینکه مدتی برای استقلال بازی کرده بود، افزود: «هرگز محبت هواداران استقلال را فراموش نمیکنم. دلم نمیخواهد در این شرایط به گذشتهها برگردم و به دنبال نبش قبر مسائلی باشم که دیگر برای من تمام شده است. من مدتی پیراهن استقلال را میپوشیدم و حالا بازیکن ذوب آهن هستم که باید با تمام وجودم برای موفقیت ذوب آهن تلاش کنم.»

از رحمانی پرسیدیم در فصل آینده هم در جمع ذوبیها میماند یا نه که گفت: «هنوز برای آینده ام تصمیمی نگرفته ام. در اصفهان شرایط خوبی دارم و دوباره به دوران اوجم نزدیک شدم، اما برای آن که به یک تصمیم نهایی برسم، باید ببینم اصلا کادرفنی تیم و مدیران باشگاه مرا میخواهند یا نه. ذوب آهن تیم بسیار خوبی است که اگر در نیم فصل اول، یکسری بازیها را از دست نمیداد، میتوانست در هفتههای پایانی، حتی پرسپولیس را هم کنار بزند. ما در این فصل همه تیمهای بزرگ و مدعی را شکست دادیم و در آسیا هم عملکرد خوبی داشته ایم. باید ببینیم در انتهای فصل چه اتفاقی رخ میدهد. همان طور که گفتم، خودم دوست دارم بمانم، اما تصمیم من به تنهایی چارهساز نیست. اجازه بدهید این بازی هم تمام شود و سپس کمی استراحت کنیم؛ بعد از آن میتوانیم بهترین تصمیم را بگیریم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها