کاوه رضایی: در شارلوا می‌مانم و جایی نمی‌روم

تضمینی نیست در جام‌جهانی باشم

کاوه رضایی، مهاجم تیم‌ملی در شارلوا فصل خوبی را سپری کرده است. او بازیکنی است که شانس زیادی برای حضور در جام‌جهانی دارد. رضایی اما می‌گوید هنوز مشخص نیست در جام‌جهانی حاضر باشد یا نه: خب در این زمینه چیزی قطعی نیست. رقابت سختی برای حضور در تیم ملی میان مهاجمان وجود دارد چون تمام رقبا در باشگاه‌های خود خیلی خوب ظاهر شدند، به همین دلیل هیچ تضمینی وجود ندارد که به تیم ملی دعوت شوم. اما وقتی از آینده تیم ملی ایران صحبت می‌کنیم باید بگویم کی‌روش به شکلی جهانی تیم‌ملی را آماده کرده است. ایران در گروه بسیار سختی با پرتغال، اسپانیا و مراکش قرار دارد. کاوه در این باره توضیح می‌دهد: اگر ایران در بازی اول خود مقابل مراکش به پیروزی برسد، شانس صعود بالایی از گروه خواهد داشت. گروه ما با حضور پرتغال و اسپانیا خیلی سخت است، اما حضور این تیم‌ها می‌تواند برای فوتبال ایران عالی باشد تا خودشان را نشان دهند. هدف ما این است که تمام بازیکنان فرصتی پیدا کنند تا خودشان را نشان دهند. باعث افتخارم است که سفیر شارلوا در جام جهانی روسیه هستم.
کد خبر: ۱۱۴۰۶۰۲

علی قلیزاده با شارلوا توافق کرده تا فصل آینده در لیگ بلژیک توپ بزند. کاوه میگوید: علی در شرایط کنونی یکی از بهترین بازیکنان لیگ ایران است. جام جهانی میتواند برای او ویترینی باشد تا خودش را بیشتر نشان دهد. اگر به شارلوا بیاید خیلی خوشحال میشوم و تطبیق او با محیط کشور بلژیک راحت خواهد بود. چون به او کمک میکنم از لحاظ زبانی دچار مشکل نشود درحالیکه من این مشکلات را داشتم.

او وقتی با این سوال روبهرو میشود که آیا باشگاه شارلوا را در تابستان ترک میکند، میگوید: من اصلا در تابستان قصد ترک شارلوا را ندارم و اینجا میمانم.

کاوه با 15 گل زده در لیگ بلژیک، حتی شانس آقای گلی دارد. او فقط چهار گل با صدر جدول فاصله دارد. کاوه در اینباره میگوید: واضح است که برای یک بازیکن مهاجم، گلزنی بسیار اهمیت دارد. باعث افتخارم است بتوانم با عنوان آقای گلی فصل را به اتمام برسانم. اما گل بهصورت گروهی را بیشتر دوست دارم. به نظرم تا پایان این فصل که سه بازی پیش روی ماست میتوانم پنج گل دیگر بزنم.

شارلوا به دنبال قلیزاده

باشگاه شارلوای بلژیک در آستانه به خدمت گرفتن مهاجم ملیپوش سایپا است. بر اساس گزارش سایت «nieuwsblad» بلژیک، باشگاه شارلوا در حال کار روی تقویت تیم برای فصل 19-2018 با به خدمت گرفتن علی قلیزاده است، مهاجمی که از او به عنوان یکی از بزرگترین استعدادهای ایران یاد میشود. طبق این گزارش؛ قلیزاده و مدیر برنامههایش با مسئولان شارلوا ملاقاتی داشتهاند و این باشگاه بلژیکی قراردادی دو ساله را به مهاجم سایپا پیشنهاد کرده است. این مهاجم جوان در فصل اخیر لیگ برتر فوتبال ایران، شش گل به ثمر رساند و شش پاس گل نیز برای همتیمیهایش ساخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها