جشن قهرمانی پاری‌سن ژرمن در ورزشگاه استادو فرانس، مهمانی داشت که گرچه غریبه نبود اما نزد تماشاچیان میزبان محبوبیت چندانی نداشت. نیمار برزیلی بعد از گذراندن چند ماه استراحت در برزیل، چند هفته‌ای می‌شود که برای ادامه روند درمان خود به پاریس آمده تا زیر نظر پزشکان PSG مراحل درمانی خود را طی کند. او برای تماشای بازی فینال مقابل لزاربیه به ورزشگاه رفت و حتی در جشن قهرمانی تیمش نیز شرکت کرد. اما براساس خبرها و شایعاتی که طی چند ماه و چند هفته گذشته درباره ستاره برزیلی در رسانه‌ها به گوش می‌رسد، می‌توان این‌گونه پیش‌بینی کرد که شاید عمر حضور نیمار در PSG تنها یک فصل و آن هم نصفه و نیمه باشد.
کد خبر: ۱۱۴۰۴۸۳

تمام این شایعات مربوط به این است که نیمار تنها بعد از گذشت چند ماه، دلش برای فوتبال اسپانیا تنگ شده و میخواهد دوباره به لالیگا برگردد. البته اینطور که شواهد و قرائن میگوید او دوست دارد این بار غول دیگر اسپانیا یعنی رئال را انتخاب کند و جا پای بازیکنانی همچون لوئیز فیگو و رونالدوی برزیلی بگذارد. اخبار و گزارشهای تازه نیز نشان میدهد سران و مدیران رئال به هر آب و آتشی میزنند تا این انتقال جنجالی صورت پذیرد.

نقطه آغاز این شایعات به حدود یک ماه و نیم پیش برمیگردد. وینسیوس جونیور برزیلی که مهاجم آینده رئال است به شهر مانگاراتیبا در فاصله یک ساعتی ریودوژانیرو رفت تا در ویلای هشت میلیون یورویی نیمار با هموطنش دیدار کند. عکس سلفی این دو برزیلی بسرعت در شبکههای اجتماعی دست به دست شد، اما مشکل اینجا بود که از ابتدا به هیچ وجه قرار نبود این ملاقات رسانهای شود. در همان زمان این موضوع بیان شد که وینسیوس با این ماموریت از سوی رئال مادرید به خانه نیمار رفته بود: برای اینکه آنها شناخت بهتری از یکدیگر پیدا کنند. نکته جالب این بود که این ملاقات در واقع دومین دیدار این دو بازیکن برزیلی به حساب میآمد. باشگاه پاریسن ژرمن واکنشی نسبت به این موضوع نداشت و حتی چند هفته بعد ناصر الخلیفی، مالک قطری PSG به برزیل رفت تا موافقت نیمار را برای ماندن در این تیم بگیرد.

اما انگار در پشت پرده، ماجراهای دیگری در حال رقم خوردن است، زیرا ویسینیوس تنها نماینده رئال برای دیدار با نیمار نبوده است. گفته میشود در همان دورهای که نیمار در ویلای لوکسش در حال ریکاوری از مصدومیت بود، رونالدو نازاریو به ملاقات او رفت و او نیز حامل پیامی از سوی باشگاه رئال مادرید بود. وقتی این داستان را دنبال کنیم، سر نخ آن به فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال میرسد. او پروسه جذب نیمار را 12 سال پیش آغاز کرد، وقتی که او نوجوان بود و دو هفته با رئال مادرید تمرین کرد و با 60 هزار دلار در آستانه حضور در باشگاه قرار داشت. پنج سال بعد از آن، او ستاره سانتوس بود و مذاکراتش با بارسلونا، بسیار پیشرفته شده بود. در نهایت این انتقال انجام شد، هر چند حواشی بسیاری به همراه داشت و به خاطر بندهای عجیب و پرداختیهای غیرمشخص، کار به دادگاه کشیده شد. در حالی که پرز معتقد است بار سوم در جذب نیمار موفق خواهد شد، برخی رسانههای گمانهزنی میکنند که پاریسیها در صورت رضایت به انتقال نیمار او را با رقمی حدود 230 میلیون یورو به فروش میرسانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها