خبرچین/ مروری بر مهم‌ترین اخبار دیروز

ترامپ! زودتر حرفتو بزن خوابمون میاد

فرض کنید واقعا داعشی‌ها در یک عملیات فوق محرمانه بیایند تهران و مثلا بروند به یکی از پاساژهای بزرگ که عملیات انتحاری انجام بدهند. فکر می‌کنید واکنش مردم چیست؟ شوخی و خنده و فیلم گرفتن با موبایل و دعوا با داعشی‌ها که آقا فکر نمی‌کنید زن و بچه مردم بترسند؟ مسئول این کارها کیست؟... این عاقبت برخی تبلیغات آوانگارد سینمایی است که هرچند در دنیا بی‌سابقه نیست و سال‌هاست در کشورهای مختلف انجام می‌شود، اما خب تهرانی‌ها چندان به این شیوه‌ها عادت ندارند.
کد خبر: ۱۱۴۰۳۳۲

خبرچین امروز را درحالی مینویسیم که هنوز جناب دونالد ترامپ که از آخر نفهمیدیم یک تاجر سیاستمدار است یا یک سیاستمدار تاجر، درباره برجام افاضات نفرمودهاند. با این حال از همین حالا هم میشود پیشبینی کرد پس از نطق دیشب، ایرانیها در شبکههای اجتماعی از خجالت پرزیدنت درآیند. پیش از این هم هر وقت ترامپ حرفی زده، کاربران ایرانی با طنز با گفتههایش مواجه شده و کلا هیچوقت وی را جدی نگرفتهاند. پس از اعلام این که ترامپ زودتر از قرار قبلی که بیست و دوم این ماه بود، میخواهد نظرش را درباره برجام بگوید، کاربران با طنز نسبت به این خبر واکنش نشان داده و مثلا نوشتند: «ترامپ! زودتر حرفتو بزن خوابمون میاد» یا یک کاربر دیگر نوشت: «ایوانکا: به بابات بگو دیگه خیلی شاخ شده!»، یکی دیگر هم نوشته «2 جدید یا قدیم!»

سعید مرتضوی که ماجرای بازداشت او حسابی سروصدا بهپا کرده بود، باز هم خبرساز شد. دیروز خبر رسید به او در زندان سوءقصد شده، هرچند این خبر خیلی زود تکذیب شد. با توجه به اتفاقات پردیس کوروش، برخی میگویند شاید تبلیغات سینمایی به زندان رسیده و جناب مرتضوی از بازیگران نقش داعش ترسیده و فکر کرده داعشیها قصد سوءقصد به او را در زندان دارند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها