رئیس شورای المپیک آسیا با بیان این‌که تفرقه، ورزش ایران را کند کرده است، از تلاشش برای حل مشکل میزبانی تیم‌های ایرانی و عربستانی و جلسه‌اش با رئیس کنفدراسیون آسیا خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۸۷۲۹

شیخ احمد الفهد الصباح در نشست مشترک با روسای فدراسیون‌های ورزشی خطاب به حاضران گفت:« از حضور در تهران و این‌که بعد از سال‌ها به ایران آمدم، خوشحالم. بیش از دو دهه است با ایران ارتباط دارم، با خیلی از دوستانی که اینجا هستند، سابقه همکاری دارم.نمی خواهم در مورد موضوعات مطرح شده توسط وزیر و رئیس کمیته ایران دوباره صحبت کنم. خوشحالم این پیام‌ها را شنیدم و در جریان قرار گرفتم. همیشه گفتم که ایران دوست ما است نه عضو شورای المپیک آسیا؛ همان طور که کیهانی گفت تنش‌های سیاسی در خاورمیانه وجود دارد که البته مختص کشورهای مسلمان نیست.»

او ادامه داد: «زمان خوبی برای برگشت به همکاری‌های نزدیک است. من فدراسیون ورزش زنان مسلمان را با پیشنهاد ایران در آسیا تاسیس کردم. الان تمام کاروان ها، بانوان را هم دارند و زنان در همه رشته‌ها فعال هستند. همچنین با صالحی امیری صحبت کردم و امیدوارم با تلاش، مدال‌های زیادی برای زنان کسب شود و موفق‌تر در میادین حاضر شوند.شرایط را فراهم می‌کنم تا با فدراسیون‌های جهانی ارتباط بیشتری داشته باشیم. تلاش می‌کنیم فدراسیون‌های آسیایی مستقل باشند و البته تلاش می‌کنیم مشکل میزبانی تیم‌های ایران و عربستان حل شود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها