رئیس رسانه ملی با اشاره به نقشه برجامی غرب علیه ایران هشدار داد؛

فتنه سیاسی ـ رسانه‌ای آمریکا برای22 اردیبهشت

رئیس سازمان صداوسیما از حرکت جدید رسانه‌ای آمریکا علیه ملت ایران در 22 اردیبهشت به عنوان فتنه‌ای بزرگ یاد کرد و خواستار هوشیاری مردم و مسئولان در برابر این حرکت پیچیده سیاسی ـ رسانه‌ای شد.
کد خبر: ۱۱۳۸۴۷۶

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علیعسکری در همایش تجلیل از علمداران خلیج فارس در بوشهر با تاکید بر حفظ وحدت ملی در برابر این فتنه بزرگ افزود: آنها در 22 اردیبهشت میخواهند فتح باب جدیدی کنند و قدرت موشکی و حضور منطقهای ایران را به مذاکره بکشانند.

رئیس رسانه ملی با تاکید بر حفظ وحدت و یکپارچگی کشور در این مقطع حساس تصریح کرد: ملت ایران باید روی مواردی که به قدرت و امنیت کشور بستگی دارد، کاملاً قدرتمندانه بایستد و وحدت خود را حفظ کند.

دکتر علیعسکری با بیان اینکه آنها میخواهند توانمندی موشکی را از ما بگیرند و قدرت ایران را در منطقه کمرنگ کنند، تاکید کرد: مذاکره درباره توان موشکی و حضور منطقهای ایران از خط قرمزهای امنیت ملی ماست و آقای ترامپ باید بداند در این هدف خود شکست خواهد خورد.

وی با بیان اینکه آنها با این عملیات روانی وحدت ملت را هدف قرار داده اند،گفت:ما در معرض یک جنگ بزرگ فرهنگی و رسانهای هستیم و آمریکاییها تلاش میکنند با دیپلماسی و حمایت رسانهای روی محاسبات و وحدت ملت ایران تاثیر بگذارند پس لازم است در این خصوص کاملاً هوشیار باشیم.

رئیس رسانه ملی با اشاره به موضع واحد مسئولان نظام افزود: بارها مسئولان کشور، دولت محترم و هیاتهای
مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران گفتهاند توان موشکی و حضور منطقهای ایران قابل مذاکره نیست و این موضع همچنان ادامه دارد. دکتر علیعسکری با بیان اینکه امروز، ایران در قله عظمت و توانمندی قرار دارد، خاطرنشان کرد: الطاف الهی و تدابیر رهبر انقلاب و همچنین هماهنگی میان قوای کشور سبب شده تا بتوانیم راه خودمان را پیش برویم و با نصرت الهی، گامهای بیشتری برداریم. رئیس سازمان صداوسیما در ادامه سخنانش به توطئههای مثلث آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی برای خلق داعش در منطقه عراق و شامات و جنایات بی رحمانه در این کشورها به منظور ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران و ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: آنها بدانند امروزه جمهوری اسلامی ایران به قدرت بزرگ منطقهای تبدیل شده است و دولت، ملت و نیروی قدس سپاه پاسداران به یاری دولت و مردم عراق و سوریه شتافتند و بر داعش غلبه کردند.

او افزود: قهرمانیهای مردم و مبارزان ایرانی نگذاشت تا مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی به اهداف شوم خود برسند و به لطف الهی شکست سنگینی خوردند.رئیس رسانه ملی در بخش دیگری از سخنانش در همایش گرامیداشت روز ملی خلیج فارس به بیان روایت سلحشوریهای مردمان استان بوشهر پرداخت و گفت: استان بوشهر دارای سابقه فرهنگی، اجتماعی و تمدنی خاص است و در یک کلمه میتوانیم بگوییم این استان، تمدن ساز و یکی از مراکز شکل گیری تمدن اسلامی ـ ایرانی است.

دکتر علیعسکری افزود: استان بوشهر، استان زرخیزی است که از منابع غنی نفت، گاز و پتروشیمی بهره مند است و انسانهای ارزشمند، فاخر و فعال اقتصادی استان در تراز بالای منطقهای و بینالمللی فعالیت میکنند.

رئیس رسانه ملی، بیکاری را مشکل عمده و آزاردهنده جوانان استان بوشهر عنوان کرد و گفت: براساس پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، با همت مسئولان استانی و ایجاد صنایع پایین دستی مانند پتروشیمی، میتوانیم مشاغل فراوانی ایجاد کنیم و اشتغال استان را به صد در صد برسانیم و رسانه ملی و مرکز صداوسیمای بوشهر، استان را در مسیر توسعه پایدار و اقتصادی یاری خواهد کرد.

رئیس رسانه ملی سپس به سلحشوریهای مردم استان بوشهر در برابر متجاوزان خارجی در طول تاریخ اشاره کرد و افزود: همسایگان ما در جنوب خلیج فارس بویژه ملک سلمان، پادشاه سعودی بداند که در خطه بوشهر و جنوب کشور، قهرمانانی زندگی میکنند که تحرکات و اظهارات آنها را دائماً رصد میکنند و اگر آتشفشان انقلابی مردم این خطه فوران کند، جواب دندان شکنی به آنها خواهد داد.

رئیس رسانه ملی در پایان این همایش از دکتر مریم رزاقیآذر که اخیرا در سمیناری در کشور امارات از اعتبار و حقانیت خلیج فارس دفاع کرده بود، تجلیل کرد.

بازدید رئیس رسانه ملی از جزیره فارسی

رئیس رسانه ملی در ادامه سفر یک روزه به استان بوشهر به جزیره فارسی در نقطه صفر مرزی سفر کرد و به مرزبانان حاضر در این جزیره خداقوت گفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی, دکتر علی عسکری در این بازدید دوساعته از بخشهای مهم این جزیره راهبردی بازدید کرد و در جریان برنامه ریزی های آینده قرار گرفت. جزیره فارسی همان نقطه ای است که چند سال پیش نیروی دریایی سپاه پاسداران تکاوران متجاوز به حریم مرزی جمهوری اسلامی را بازداشت کرد.

رئیس سازمان صدا و سیما همچنین از جزیره خارک هم بازدید و برای معرفی ظرفیتهای مختلف آن در رسانه ملی دستورات لازم را صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها