یک عکس، یک متن

جنگ برای نخل‌های آبادان تمام نشده است

نخل بی‌سر فقط بر اثر جنگ، خمپاره، تیر و ترکش به وجود نمی‌آید، بی‌آبی، آلودگی‌ها و شوری آب نیز می‌تواند یک نخلستان سبز را تبدیل به بیابانی از نخل‌های بی‌سر کند، اتفاقی که در آبادان در حال رخ دادن است.
کد خبر: ۱۱۳۸۲۸۳

به گزارش تسنیم، مدتهاست آب شور درشهرهای آبادان، اروندکنار و... باعث نگرانی مردم بخصوص کشاورزان شده است. اکنون بیش از 600 هزار نخل در آبادان بیسر هستند و این موضوع، مردم این شهر را نگران کرده است.

جراحی بینی چه زمانی باب شد؟

ویلیام اسپرکلی، یکی از سربازان جنگ جهانی بود که اولین جراحی پلاستیک بینی روی صورت او انجام شد.

به گزارش تسنیم، در جنگ جهانی اول سربازانی بودند که جراحتهای عمیقی دیده بودند و این در صورت آنها تاثیرات زیادی داشت. در این میان دکتر هارولد گیلیز، اولین جراح پلاستیک خواستار این شد تا به سربازان مجروح کمک کند و چهره آنها را به حالت عادی برگرداند. جراحی زیبایی ویلیام اسپرکلی که یکی از سربازان جنگ جهانی بود، توسط دکتر گیلیز انجام شد.

سلاحی برای ترامپ

شرکت جسی جیمز (مجری مشهور آمریکایی و از دوستان نزدیک دونالد ترامپ که یک کمپانی ارائه انواع تسلیحات شخصیسازی شده را نیز اداره میکند) تپانچه 1911 دست ساز و منحصر به فردی را که برای دونالد ترامپ ساخته، رونمایی کرد. به گزارش جماران، وقتی ترامپ به مقام ریاست جمهوری آمریکا رسید، جیمز تصمیم گرفته به عنوان هدیه برای رئیس جمهور سلاح خاص آماده کند. وی در این باره میگوید: من تاکنون سلاحهای جالبی معرفی کردهام. امروز نیز نوبت به سلاح ریاست جمهوری رسیده است!

نینجاها در رستوران

مالک رستوران ژاپنی نینجا در نیویورک، فضای عجیبی برای آن طراحی کرده است. غذاها، دکوراسیون، روش استقبال از مهمانان، لباسها، شمشیر و طنابها شما را به دنیای نینجاها میبرد. به گزارش تابناک،کسی که وارد این رستوران میشود باید سوار یک آسانسور تاریک و ترسناک شود. به محض ورود به آن، دو نینجا با فریاد و حمله به سوی در خروجی آسانسور از او استقبال میکنند. صدف دریایی، سیر کباب شده، بشقاب سبزیجات ژاپنی با سس سویا و غذاهایی که روی سنگ و با حرارت 800 درجه پخته شدهاند و... از غذاها و امکانات عجیب این رستوران ژاپنی هستند. مشتریان این رستوران هر لحظه که در حال غذا خوردن هستند، امکان دارد با شمشیر نینجاها که از سقف یا از روزنهها بیرون زده غافلگیر شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها