مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با اشاره به کمبود برخی ریزمغذی‌ها در گروه‌های سنی مختلف گفت: به منظور ایجاد دسترسی عادلانه در خدمات سلامت برنامه مکمل یاری ریزمغذی‌ها به صورت رایگان انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۷۵۲۲

زهرا عبداللهی، مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری برنامههای هفته سلامت در ایران با موضوع «پوشش همگانی سلامت برای همه و در همه جا» بیان کرد: درحال حاضر علاوه بر آموزش و مشاوره در پایگاههای سلامت و مراکز جامع، بحث مکمل یاریها نیز مطرح است. عبداللهی خاطرنشان کرد: به لحاظ کمبود برخی ریزمغذیها در گروههای سنی در معرض خطر، این افراد باید مکملهایی را دریافت کنند که در حال حاضر مکملیاری ریزمغذیها به صورت رایگان از طریق پایگاههای سلامت انجام میشود.

وی درخصوص ارائه مکملها و ریزمغذیها به گروههای هدف گفت: گروههای آسیبپذیر بر اساس بخشنامههای موجود با مراجعه به خانههای بهداشت و پایگاههایسلامت مکمل ویتامین D، مکمل هایقطره آهن، قطره AD و مولتیویتامین برای تمام کودکان زیر دو سال به صورت رایگان دریافت میکنند و این برنامه به منظور دسترسی آحاد مردم به مکملهای مورد نیاز صورت گرفته است./ فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها